Da, dobro ste pročitali naslov. Naime, Chanel će “zaposjesti” restoran u Williamsburgu, u New Yorku, a sve kako proslavili svoj legendarni parfem Chanel Chance. Cijeli restoran bit će u zelenim i ružičastim nijansama, odnosno prepoznatljivim bojama Chance parfema. Bit će ispunjen bočicama spomenutog parfema te će biti nekoliko instagramičnih photo pointova. Također, tu će biti i brendirani sat kao i salvete na kojima će biti slavni logo ove modne kuće.
Kako je sve zamišljeno?
Chanel večer na prvu će se gostima činiti kao obična večera, ali jednom kada uzmu jelovnik shvatit će da to baš i nije tako. Naime, umjesto jela, meni će biti početak mirisnog putovanja. Gosti će i separeima doživjeti personalizirano iskustvo tijekom kojeg će saznati koja verzija Chance parfema je za njih. A kako se to odlučuje? E to je zasad tajna. Nakon personalizirane potrage za vlastitim Chance parfemom, gosti će biti pozvani u stražnju sobu gdje će moći osvojiti personalizirane poklone iz automata. Organizirane će biti i druge ide, a tu je i pick up prozorčić na koji će ljudi moći doći po svoj parfem.
Zar zaista neće biti hrane?
Naravno da hoće. Na meniju će biti soft serve sladoled, finger food i razna pića. Za Chanel večeru možete se prijaviti ovdje, a ona će za javnost biti otvorena tri dana zaredom, od 8. do 10. rujna od 11 do 19 sati. Inače, rezervacije nisu uvjet, ali su poželjne jer s rezervacijom dolazi i sjedeći dio večere.
Chanel večera novi je fora pop up
Inače, Chanel se ove godine prilično potrudio što se marketinga tiče. Jedan jako lijepi pop up imali su u Rovinju, gdje su ljudi mogli uroniti u Chanel svijet i dobiti 15-minutno savjetovanje o mirisima te dekorativnoj i preparativnoj kozmetici s njihovim potpisom. Osim toga imali su i pop up butik na Mykonosu, ali u East Hamptonu.
Foto: Chanel