Sporty & Rich: Jedan od naših omiljenih brendova debitirao je na beauty tržištu
Sporty & Rich: Jedan od naših omiljenih brendova debitirao je na beauty tržištu

Sporty & Rich: Jedan od naših omiljenih brendova debitirao je na beauty tržištu

Jedan od naših omiljenih brendova, o kojem smo pisali nebrojeno puta, hrabro je uplovio u beauty vode. Kako je kozmetička industrija u jednom momentu vidno nadmašila modnu, istovremeno se pojavio veliki broj brendova i beauty kuća što je dovelo do toga da je konkurencija postala prejaka. Međutim, Sporty & Rich filozofija bazirana je na zdravom životu a njihova beauty linija temelji se isključivo na 99% prirodnim sastojcima. Na to je upravo i stavljen primarni fokus marketing komunikacije.

Sporty & Rich goes beauty

Hint je trebala biti nedavno otvorena flagship trgovina u New Yorku s mini wellness dijelom u okviru kojeg možete odraditi tretman lica i masažu. Dakle, savršena uvertira za prezentaciju beauty linije.

Za početak – pet beauty proizvoda

Osnivačica brenda Sporty & Rich, Emily Oberg, ušla je u modni biznis spontano i bez mnogo očekivanja – da bi danas njen brend dostigao tržišnu vrijednost od nekoliko desetaka milijuna. Lifestyle korijeni doprinijeli su otvaranju prve flagship trgovine u New Yorku, u kojoj pored updatea garderobe možete naručiti masažu ili tretman lica, kao i popiti kavu i/ili svježe cijeđene sokove. Tako je ova priča dobila zaokret u wellness smeru, da bi Emily sredinom rujna premijerno predstavila pet beauty proizvoda.

Ekskluzivno na stranici (koja dostavlja u Hrvatsku), kao i u jedinoj trgovini mogu se naći sljedeći proizvodi:

• Mlijeko za čišćenje lica

• Multivitaminska maglica za lice

• Ulje za tijelo

• Višenamjenski balzam za tijelo

• Krema za ruke

Take our money

Ne poričemo kvalitetu brenda Sporty & Rich, ali veliku ulogu u njegovom rastu i razvijanju imao je i sam marketing. Dobro promišljena estetika našla je siguran put do potrošača, koji su vremenom postali stalni i lojalni kupci. Bar polovina njih će zasigurno željeti testirati i neki od novih beauty proizvoda, makar iz puke radoznalosti. Znajući biznis etiku koju osnivačica njeguje ovi proizvodi će se pokazati kao dobri, a to znači samo jedno – nastavak rasta jednog lifestyle imperija.

*Članak je preuzet sa Journal.rs.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori