Jedan od naših omiljenih brendova, o kojem smo pisali nebrojeno puta, hrabro je uplovio u beauty vode. Kako je kozmetička industrija u jednom momentu vidno nadmašila modnu, istovremeno se pojavio veliki broj brendova i beauty kuća što je dovelo do toga da je konkurencija postala prejaka. Međutim, Sporty & Rich filozofija bazirana je na zdravom životu a njihova beauty linija temelji se isključivo na 99% prirodnim sastojcima. Na to je upravo i stavljen primarni fokus marketing komunikacije.
Sporty & Rich goes beauty
Hint je trebala biti nedavno otvorena flagship trgovina u New Yorku s mini wellness dijelom u okviru kojeg možete odraditi tretman lica i masažu. Dakle, savršena uvertira za prezentaciju beauty linije.
Za početak – pet beauty proizvoda
Osnivačica brenda Sporty & Rich, Emily Oberg, ušla je u modni biznis spontano i bez mnogo očekivanja – da bi danas njen brend dostigao tržišnu vrijednost od nekoliko desetaka milijuna. Lifestyle korijeni doprinijeli su otvaranju prve flagship trgovine u New Yorku, u kojoj pored updatea garderobe možete naručiti masažu ili tretman lica, kao i popiti kavu i/ili svježe cijeđene sokove. Tako je ova priča dobila zaokret u wellness smeru, da bi Emily sredinom rujna premijerno predstavila pet beauty proizvoda.
Ekskluzivno na stranici (koja dostavlja u Hrvatsku), kao i u jedinoj trgovini mogu se naći sljedeći proizvodi:
• Mlijeko za čišćenje lica
• Multivitaminska maglica za lice
• Ulje za tijelo
• Višenamjenski balzam za tijelo
• Krema za ruke
Take our money
Ne poričemo kvalitetu brenda Sporty & Rich, ali veliku ulogu u njegovom rastu i razvijanju imao je i sam marketing. Dobro promišljena estetika našla je siguran put do potrošača, koji su vremenom postali stalni i lojalni kupci. Bar polovina njih će zasigurno željeti testirati i neki od novih beauty proizvoda, makar iz puke radoznalosti. Znajući biznis etiku koju osnivačica njeguje ovi proizvodi će se pokazati kao dobri, a to znači samo jedno – nastavak rasta jednog lifestyle imperija.
*Članak je preuzet sa Journal.rs.
Foto: Instagram