Brba je nova beauty oaza u centru Zagreba, a vlasnica otkriva koji proizvod klijentice stalno traže
Kada razmišljamo o njezi kose, neminovno je da razmišljamo o Kérastaseu. Naime, ovaj francuski brend već 60. godina aktivno djeluje na tržištu i samim time postaje svojevrstan sinonim za njegu lijepe i zdrave kose. Uz svoj 60. rođendan, proslavili su i prisutnost u 60 država sa zajednicom od oko 150 tisuća frizera. A samim time su potvrdili i status najpopularnijeg profesionalnog brenda za njegu kose.
Pionir u inovaciji
Od 1964. godine Kérastase gradi svoj uspjeh na pružanju iznimne učinkovitosti na vlasištu i kosi kroz izvrsne proizvode i tretmane u salonima, a sve pokreću znanstvena ekspertiza, profesionalno znanje i intuitivno razumijevanje onoga što ljudi uistinu žele od njege kose.
Njihov moto “njega na prvom mjestu” i dalje je jedan od razloga zašto se mnogi frizerski saloni žele pridružiti njihovoj luksuznoj zajednici, sada možda i više no ikad jer pritom i predano rade na poboljšanju svog utjecaja na planet, koristeći inovacije i stvarajući održiviji put za frizere, ali i potrošače.
Čast pridruživanja Kérastase zajednici pripao je i zagrebačkom frizerskom salonu Brba, koji je tako službeno postao 50. Kérastase salon u Hrvatskoj. S atraktivnom lokacijom u hotelu Dubrovnik, Brba je vrlo brzo postalo mjesto u koje rado svraćaju influencerice, a u kojem se itekako prate aktualni koloristički trendovi. Popričali smo s vlasnicom Burbuqe Binaj o salonu i aktualnim frizerskim trendovima.
Zašto frizerstvo i zašto vlastiti salon?
Ono što malo ljudi zna jest da u slobodno vrijeme jako volim crtati. To me iznimno opušta, a odmalena u meni budi stalnu želju za kreativnošću, što je uvelike povezano i s mojim poslom. Otvaranje vlastitog salona bila je moja dugogodišnja želja, prvenstveno jer mi pruža slobodu da u potpunosti izrazim svoju kreativnost, ali i slobodu u provođenju inovativnih ideja.
Možda zvuči pretenciozno, ali frizerstvo za mene označava poziv koji me ispunjava i kroz koji mogu ostvariti svoje vizije i u potpunosti izraziti svoju kreativnost – ono je više od zanata. Vlastiti salon pruža mi priliku i slobodu kreirati usluge i prostor kojima klijentima mogu ponuditi jedinstveno iskustvo, ne samo kvalitetnom uslugom, tehnikom i stilom, već i unoseći dio sebe.
Po čemu se salon Brba ističe u zagrebačkoj ponudi?
Brba posebnu pažnju posvećuje trendovima na tržištu te nam je iznimno važno biti u korak s najnovijim trendovima u frizerstvu, kako bismo klijentima pružili kvalitetu i pozitivno iskustvo. Frizura u velikoj mjeri odražava osobnost, stoga posebnu pažnju posvećujemo individualnom pristupu svakom klijentu. Nama nije cilj da klijent dođe jednom, već da postane zadovoljan dugogodišnji klijent. Neke od mojih klijentica su, vjerovali ili ne, ovdje još od dana kada sam bila samo praktikantica u srednjoj školi.
Jedna od naših posebnosti jest i konstantno educiranje i usavršavanje jer smatram da je učenje ključ uspjeha u ovom poslu. Tako mogu uvesti nove tehnike, nove proizvode i inovacije koje daju vrhunske rezultate. Ne dolazim na posao samo da odradim svoj radni dan, već dolazim jer me ispunjava stvarati nešto lijepo, inspirativno i jedinstveno za svakog klijenta. Mislim da se ta strast prenosi i na klijente, koji osjete našu posvećenost i pažnju u svakom koraku.
Uvelike smo zakoračili u jesen, godišnje doba poznato po želji za promjenom frizure. Što primjećujete, kakve frizure i boje kose ove sezone biraju Zagrepčanke?
Jesen je vrijeme kad mnogi traže promjenu, a kod Zagrepčanki primjećujemo trend toplijih, bogatijih nijansi – poput tamnijih bakrenih tonova i toplih smeđih nijansi koje savršeno odražavaju jesensku atmosferu.
A kada pričamo o trendovima u koloraciji, koji trend vam se istaknuo kao vodeći ove sezone?
U koloraciji, najistaknutiji trend ove sezone su prirodne, suptilno prijelazne nijanse koje izgledaju elegantno i ženstveno. Zagrepčanke ove jeseni često biraju pramenove u tehnikama balayage ili airtouch, kojima se postiže mekši, prirodniji izgled.
Za dobru frizuru potrebna je i kvalitetna njega kod kuće. Koji proizvodi su po vama must have za njegu, ali i održavanje boje kod kuće?
Za njegu kose kod kuće preporučila bih nekoliko must-have proizvoda, uključujući kvalitetan šampon i masku za očuvanje boje te njegujuća ulja koja daju sjaj i štite kosu od oštećenja. Osim toga, tretmani poput seruma za njegu vrhova odličan su dodatak rutini.
A kada pričamo o salonskoj njezi, koji Kérastase tretman favorizirate i zašto?
U salonu mi je favorit Kérastase Fusio-Dose tretman jer omogućava prilagođavanje tretmana specifičnim potrebama kose svake klijentice. Zahvaljujući njemu, kosa dobiva intenzivnu njegu i instant rezultate – od sjaja do volumena i oporavka oštećene kose.
Postoji li određen proizvod kojega vaše klijentice vole više od ostalih?
Klijentice kod nas jako vole Kérastase Elixir Ultime ulje jer pruža sjaj i mekoću bez osjećaja težine. To je jedan od naših najpopularnijih proizvoda.
A koji je vaš najdraži Kérastase proizvod?
Moj osobni favorit je Kérastase Chronologiste maska, jer pruža luksuznu njegu i dubinski obnavlja kosu, ostavljajući je nevjerojatno mekanom i mirisnom.
Ususret zimi, pa i nadolazećim proslavama, predviđate li promjenu trendova u koloraciji i frizurama – ako da, što mislite da ćemo najviše nositi?
U nadolazećem zimskom periodu i uoči blagdana očekujem porast interesa za glamuroznije stilove i bogate tonove poput tamnije čokolade ili zlatnih pramenova. Također, frizure će biti više stilizirane, od velikih valova, blowout frizura do klasičnih valova, elegantnih punđi.
Planirate li kakve posebne ponude za vrijeme blagdana?
Tijekom blagdana Brba planira posebne ponude i pakete kako bismo omogućili klijenticama da zablistaju u svom najboljem izdanju za sve proslave i događanja.
Foto: Ante Photography