Beauty industrija je posljednjih godina postala jako kompetitivna i veoma je teško održati inicijalni hype koji proizvodi imaju nakon samog lansiranja. Čak i celebrity owned brendovi nekada imaju problem s prodajom. Timovi koji rade za njih uvijek pronalaze način kako da ponovno osmisle brend biranjem novih ambasadora, rebrandingom pakiranja ili, na kraju, lansiranjem potpuno nove palete proizvoda. Tek smo u polovici siječnja, a beauty noviteti čak dva brenda već su nas razveselila. Kylie Cosmetics predstavio je prvu liniju tekućih pudera za lice, a Glossier je u svoju ponudu uveo još jedan esencijalan proizvod za njegu – kremu za područje oko očiju.
KYLIE COSMETICS / Powder Plush Longwear Foundation
Iz Kylie Cosmetics kuhinje stiže nam podloga koja hidratizira i njeguje kožu, postojana je 12 sati i pruža airbrushed finish bez vidljivog efekta nošenja teške formulacije na licu. Naglasak ide na medium coverage s mogućnošću da uz veću količinu proizvoda možete dobiti jaču pokrivnu moć. Kylie Cosmetics u beauty industriji je isto što i Skims u lingerie svijetu – a sestre Kardashian/Jenner zaposlile su vrhunske stručnjake koji za cilj imaju napraviti najbolji mogući proizvod bez obzira na sam teren djelovanja.
U ponudi će se naći čak 40 potencijalnih nijansi pudera. Rihanna je to davno napravila s Fenty Skin puderom koji je dostupan u bezbroj opcija i nijansi kako bi osoba s bilo kojom nijansom tena mogla pronaći odgovarajuću opciju. To je nekada bio gamechanger move, a danas je standard.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
GLOSSIER / Full Orbit Eye Cream
Jedan od naših omiljenih (i još uvijek pristupačnih) brendova lansirao je kremu za područje oko očiju. Ovaj proizvod komunicira se za jutro poslije lošeg sna ili provoda, a njegova uloga je da instantno hidratizira okoloočno područje i pruža vam lažno naspavani look. Kroz duže korištenje smanjuje vidljive bore i tamne kolutove oko očiju a od sastojaka sadrži: hijaluronsku kiselinu, niacinamid, raznovrsne alge kao i ekstrakte bijelog cveta (za brightening efekt).
Krema je u prodaji od 11. siječnja, a pojavila se u Glossier asortimanu nakon što je mjesecima testirana od odabrane grupacije ljudi koja je na kraju dala ekstremno pozitivan feedback. Add to cart, please.
*Članak je preuzet sa Journal.rs.
Foto: Instagram / @kyliecosmetics / @glossier