Živimo u takvom dobu kada novi proizvodi izlaze svakodnevno i toliko ih je zapravo i ne stignemo sve isprobati. Beauty industrija je posljednjih godina postala jako kompetitivna i veoma je teško održati inicijalni hype koji proizvodi imaju nakon samog lansiranja. Čak i celebrity owned brendovi nekada imaju problem s prodajom. Timovi koji rade za njih uvijek pronalaze način kako da ponovno ožive brend biranjem novih ambasadora, rebrandingom pakiranja ili, na kraju, lansiranjem potpuno nove palete proizvoda. Beauty noviteti mjeseca studenog nalaze se u nastavku.
Rare Beauty Comfort Body & Hair Fragrance Mist i Bouncy Body Cream
Za sam kraj godine stižu nam dva nova beauty proizvoda – mist za kosu i krema/maslac za tijelo. Selena i njen Rare Beauty tim prezentiraju novi miris, u kojem pored floralnih i citrusnih tonova dominira onaj od breskve. Sama pomisao na svježe, voćne mirise tjera nas da maštamo o nekim toplijim krajevima i ljetu. Za razliku od većine brendova koji su u blagdanskoj tematici, Selena nas ovim mirisima vodi u tropske krajeve. Pakiranja su, naravno, vrlo estetična i, gle čuda, dolaze u nježno ružičastoj nijansi. Ovi Rare Beauty noviteti u prodaji su od 12. prosinca.
Haus Labs NEW B Structural Voluminizing + Lengthening Mascara
NEW B Structural Voluminizing + Lengthening maskara povećava volumen za čak pet puta, i to sve zahvaljujući asimetričnoj četkici koja ima prilaz trepavicama iz različitih uglova. Pogodna je za osjetljive oči, a tekstura je veoma zahvalna i ne ostavlja nikakve grudice nakon nanošenja. Osim službene stranice brenda, maskara se od 26. prosinca, može naći i u okviru beauty lanca Sephora. Naravno, Lady Gaga snimila je video kako testira ovaj proizvod i ono što smo vidjeli odvelo nas je direktno u virtualnu kupovinu nove maskare.
Glossier Shadow Sticks
Taman na vrijeme za blagdane, brend Glossier je lansirao sjenila u sticku u 5 predivnih nijansi. Stvorite ultimativni blagdanski glamurozni izgled s ovim limited edition sjenilima u sticku, inspiriranim glazbenom kulturom kasnih 80-ih i ranih 2010-ih. Ovi lagani, kremasti štapići se mogu nadograđivati, miješati i nude nanošenje bez razmazivanja za savršenu dugotrajnost.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Tatcha The Brightening Eye Cream
Najnovija Tatcha krema za područje oko očiju mudra je investicija ako želite izgledati osvježeno i živopisno tijekom blagdanskog razdoblja. S 12-satnim, vremenski otpuštenim vitaminom C iz japanske šljive, stabiliziranim ferulinskom kiselinom, krema posvjetljuje i učvršćuje bez iritacija te je savršena za održavanje tog osvježenog, blistavog izgleda – čak i nakon sati zabave (i lažnog smiješka).
Zara parfemi za kosu
Ovog prosinca Zara je odlučila proširiti su liniju za kosu i lansirati tri nova parfema za kosu. Nove mirise kreirali su parfumer Jérôme Epinette i frizer Guido Palau, a zvijezda kampanje je popularna glumica Daisy Edgar-Jones. Izgled bočica odgovara ostatku linije za kosu, a dolaze u tri vrlo festive boje – zelenoj, plavoj i crvenoj.
XO Khloé – parfem s potpisom Khloé Kardashian
XO Khloé je nastao u suradnji s luksuznim parfemskim brendom Luxe Brands, poznatim po autentičnim mirisnim kolekcijama. Parfem kombinira kristalizirane latice ruže, narančin cvijet, note praline, mošusa i bijelog drveta, stvarajući miris koji je istovremeno nježan i upečatljiv. Inspiriran je Khloéinim pozitivnim duhom i njenom evolucijom u ulogama poduzetnice, sestre i majke.
Khloé je u potpunosti sudjelovala u stvaranju parfema, od izbora nota do dizajna elegantne bočice. XO Khloé odražava njen profinjeni ukus i posvećenost detaljima. Parfem je dostupan u Velikoj Britaniji, u luksuznoj robnoj kući Harrods, po cijeni od 75 funti za 100 ml. Najavljeno je da će u Europi, Australiji i Meksiku biti dostupan na proljeće 2025. godine.
Foto: Instagram (@rarebeauty, @tatcha)