Živimo u takvom dobu kada novi proizvodi izlaze svakodnevno i toliko ih je zapravo i ne stignemo sve isprobati. Beauty industrija je posljednjih godina postala jako kompetitivna i veoma je teško održati inicijalni hype koji proizvodi imaju nakon samog lansiranja. Čak i celebrity owned brendovi nekada imaju problem s prodajom. Timovi koji rade za njih uvijek pronalaze način kako da ponovno ožive brend biranjem novih ambasadora, rebrandingom pakiranja ili, na kraju, lansiranjem potpuno nove palete proizvoda. Beauty noviteti mjeseca listopada nalaze se u nastavku.
Skincare
Rhode Barrier butter
Najnoviji Rhode proizvod nosi ime Barrier Butter i točno je to što kaže – maslac za dubinsku obnovu kožne barijere. Riječ je o bogatoj teksturi koja podsjeća na maslac, a osmišljena je za obnovu kože, kako na licu, tako in a tijelu. Navodno pomaže zadržati vlagu u tijelu do 24 sata, a to čini zahvaljujući sastojcima koji ne samo da hidriraju, već i stvaraju zaštitnu ovojnicu povrh kože. Nakon četiri tjedna, Barrier Butter bi trebao obnoviti kožnu barijeru, smanjiti izgled bora te stvoriti generalno zdraviju i otporniju kožu. U prodaji je od 28. listopada.
Shiseido Future Solution LX
Od 2009. Shiseido Future Solution LX kolekcija je pionir u znanosti o njezi kože i njezi usmjerenoj na kožnu barijeru. S ovim novim lansiranjem, cijela kolekcija čini korak u budućnost – zajedno s novim pakiranjem i najsuvremenijim inovacijama za njegu kože. U središtu kolekcije nalazi se biljka Enmei, cijenjena japanska botanička biljka koja je prožeta legendama i folklorom, ali također znanstveno poznata po svojim regenerativnim svojstvima. Shiseido je izdvojio i razvio vlastiti LonGenevity Complex koji djeluje na jačanje kože i njezinu obranu od vanjskih agresora. Cijela je kolekcija obnovljena i pruža potpunu rutinu od prvog koraka čišćenja pa sve do visoko regenerirajuće kreme za usne i područje oko očiju.
Makeup
Le Rouge Celine 01 Rouge Triomphe
Ruž za usne u nijansi Rouge Triomphe je klasične crvene boje. Zlatno pakiranje nadahnuto je nakitom Luja XVI.. Boja je posveta prvom logu brenda, crvenom slonu. Ruž za usne ima satinirani finiš s bogatom, kremastom teksturom. Početi s raznolikom nijansom savršeno je za brend koji je simbol Pariza, grada u kojem je crveni ruž praktički neutralan izbor boje. Celine couture monogram na pakiranju dodaje umjetnički — i vrlo luksuzni — štih.
Parfemi
Dolce&Gabbana Fefé
Fefé je prvea mirisna maglica za pse bez alkohola od Dolce&Gabbane. Dobila je ime prema bezuvjetnoj ljubavi prema malom psu Feféu, vjernom pratiocu Domenica Dolcea i Guilhermea Siqueira, koja je nadahnula ovu svježu kreaciju. Ova mirisna maglica pažljivo je kreirana kako bi zadovoljila osjetljivi njuh pasa svojim delikatnim notama, pružajući ugodno iskustvo ne samo za njih već i za njihove vlasnike.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Bottega Veneta parfemi
Kada pomislite na talijansku modnu kuću Bottega Veneta, prva stvar koja vam padne na pamet vjerojatno je koža – bilo da se radi o trenutno prepoznatljivom Intrecciato uzorku ili puterasto glatkoj Jodie ili Pouch torbi. Stoga bi moglo biti iznenađujuće otkriti da nema ni traga koži u novoj liniji luksuznih istoimenih mirisa kuće, koji su umjesto toga inspirirani prozračnim, blagim ugođajem obalnih lokacija diljem svijeta.
Glossier You Doux
Glossier You Doux pravi je dojanm “tihi luksuz”, rezerviranoj atmosferi. Kao da se umotate u džemper od kašmira koji na vašoj koži djeluje poput maslaca. Namijenjen je ljudima koji su voljeli originalni You i žele podići razinu tog prepoznatljivog mirisa.
Foto: Instagram (@newbottega, @celineazem)