Augustinus Bader The Cream je luksuzna hidratantna krema koja se uspješno bori protiv znakova starenja, a obožavaju ju slavne osobe poput Victorije Beckham, Sophie Bush, Kate Bosworth, Sandre Oh i Priyanke Chopre te poznati make up artisti poput Pati Dubroff i Hung Vannga, te bezbroj beauty entuzijastica diljem svijeta. Od lansiranja 2018. godine, patentirana formula za pomlađivanje kože Augustinusa Badera, njemačkog znanstvenika bez iskustva u industriji ljepote, postala je kultni proizvod usmenom predajom, bez ikakvih ulaganja u marketing.
Ono što The Cream i The Rich Cream čini tako posebnima je kompleks TFC8, koji pokreće matične stanice tijela kako bi se koža regenerirala koža i bila dubinski hidratizirana. Nakon što su The Cream i The Rich Cream postigle kultni status, Bader je polako proširio svoju kolekciju proizvoda. Kreirao je kremu za tijelo, kremu za ruke, balzam za usne, ulje za lice i proizvod za čišćenje lica. No, sada je brend lansirao dva proizvoda proizvoda koja su svi najviše iščekivali – The Serum i The Eye Cream.
Dva Augustinus Bader noviteta koja beauty entuzijastice već hvale
Serum sadrži brzo upijajuću formulu za rješavanje brojnih uobičajenih problema kože, uključujući dehidraciju, znakove starenja, oštećenja uzrokovana okolišem i stresom. Uz kompleks TFC8, ova veganska formula sadrži vitamin C, ulje rižinih mekinja, ekstrakt sjemenki nara, planinski runolist i resveratrol. U kliničkim ispitivanjima provedenim na 30 sudionika tijekom dva mjeseca, formulacija je poboljšala hidrataciju 291% u odnosu na početnu vrijednost, a vidljive bore je smanjila za čak 85%.
Krema za područje oko očiju također je lagana, no dubinski hrani tanku i osjetljivu kožu oko očiju. Uz to, učvršćuje kožu i smanjuje podočnjake i natečenost. Uz kompleks TFC8, ova veganska formula sadrži peptide, niacinamid, vitamin C, ekstrakt stabla arjuna i francuske alge. Klinička ispitivanja Augustinus Bader kreme za područje oko očiju također su dala impresivne rezultate. Tijekom razdoblja od dva mjeseca, 30 ispitanika izvijestilo je o poboljšanju ukupnog sjaja kože, ujednačenosti tena, čvrstoće i elastičnosti, često i do 200% više u odnosu na početnu vrijednost.
Oba proizvoda su dizajnirana tako da se mogu upotrebljavati u kombinaciji s hidratantnim kremama brenda, a dolaze u pakiranjima koja se mogu ponovno puniti i/ili prenamijeniti. Brend predlaže da ih koristite kao elegantne vaze za cvijeće ili posude za make up kistove, olovke i druge svakodnevne predmete.
Augustinus Bader The Serum od jučer je dostupan za kupovinu i kod nas u The Lab Storeu, a The Eye Cream ćete moći nabaviti na istom mjestu od 14. listopada.
Foto: Promo