Kad govorimo u rumenilima, brend NARS apsolutni je predvodnik – rumenilo NARS Orgasm u travnju je proslavilo svoj 20. rođendan, a tijekom godina steklo je kultni status među beauty ljubiteljicama i postalo neizostavan dio make up rutine. Svoju popularnost, između ostalog, može zahvaliti tome što ga prati glas da pristaje svakom tonu kože, a prema statistikama, svake se sekunde u svijetu proda jedan primjerak tog rumenila. Osim rumenilima, brend NARS je beauty svijet počastio odličnim ruževima i puderima, no postoji jedna kategorija u kojoj do nedavno nisu imali niti jedan proizvod. Riječ je o mirisima, no ovih se dana i to promijenilo, s obzirom na to da je NARS predstavio svoj parfemski novitet – NARS Audacious.
Brend se udružio s francuskom parfumerkom Oliviom Giacobetti koja je prethodno kreirala mirise za brendove Guerlain i Hermes. Kao što smo i mogli očekivati, NARS Audacious je istovremeno provokativan i odvažan. Gornje note čini bijeli frangipani i dim tamjana, a savršeno su se stopili uz cvijet tiare i sandalovinu te zajedno stvorili miris koji je čaroban, no pritom sadrži dozu minimalizma, modernosti i nečeg neočekivanog. Donje note sastavljene su od eteričnog ulja bijelog cedra bijelog mošusa.
Iz brenda NARS ovaj parfem opisuju kao miris u kojem se susreću svjetlo i tama te senzualnost i individualnost.
Foto: NARS Cosmetics