Nije tajna da poznati potpis lakše i brže prodaje sve, a u tu skupinu definitivno pripadaju i parfemi. Posljednja koja se okušala u dizajniranju mirisa s vlastitim potpisom je Carine Roitfeld, bivša urednica pariškog izdanja časopisa Vogue, koja je objavila da izbacuje svoju liniju parfema Carine Roitfeld Parfums. Kolekcija se sastoji od sedam mirisa za muškarce i žene „7 lovers“, a moguće ih je naručiti na Net-a-Porteru i njezinoj službenoj web stranici.
Želja za što unikatnijim proizvodom
Iako se brojni brendovi poput Marca Jacobsa, Toma Forda ili Sainta Laurenta udružuju s korporacijama kao što su LVMH, Estée Lauder Cos Inc. ili L’Oréal Groupe, ona je odlučila zadržati kreativnu kontrolu kako bi njezin proizvod bio što unikatniji. Kako bi zadržala „premium“ predznak, Roitfeld je rekla da joj je bilo važno da ona sama stoji iza svega. Zahvalila je prestižnim parfemskim kućama i brojnim investitorima koji su željeli surađivati te su ponudili financijsku potporu, no za nju je to bilo posebno i osobno pa na to nije pristala. Za nju se tu radi o strasti i nasljeđu, kao što je slučaj sa svime što radi.
Kako bi dobila željeni miris, zajedno s Vladimiron Restoinom Roitfeldom, sinom i poslovnim partnerom, surađivala je s parfumerima Aurélienom Guichardom, Pascalom Gaurinom i Yannom Vasnierom. Svaki je od njih radio na nekom od mirisa, a na stol su donijeli dobro uravnoteženu mješavinu komercijalnih i niche mirisa.
Jedan od mirisa nazvala po sinu
Mirisi su inspirirani Roitfeldičinim ljubavima, što stvarnima, što izmišljenima, te svjetskim metropolama: Parizom, Londonom, Hong Kogom, Dubaijem, New Yorkom, Buenos Airesom i St. Petersburgom. Jedan od mirisa nazvan je Vladimir, upravo po njezinom sinu, a riječ je o mješavini marokanskog orisa i jantara.
Foto: Instagram, Net-a-Porter