Zašto svi govore o puderu korejskog brenda? Izgleda poput filtera, a istovremeno dubinski njeguje
Popularnost TIRTIR pudera eksplodirala je u 2024. godini. Većinom je to zbog genijalne marketinške strategije, a onda i zbog performansa koje nudi. Ako ste imalo kao mi, uvijek ste u potrazi za puderom koji je na licu lagan, izgleda prirodno, a koji svejedno prekriva sve što treba prekriti. Baš za korejski TIRTIR puder tvrde da je takav.
U pitanju je cushion foundation, odnosno tekući puder koji dolazi u kompaktnom pakiranju. Unutra je “jastučić” natopljen proizvodom, a nanosi se tako da spužvicu pritisnete u to i utapkate na kožu lica. Nije to više nikakva revolucionarna tehnologija, i mnogi zapadni brendovi su je prihvatili, ali proslavili su je upravo oni korejski. Ipak, sve se zakotrljalo kada su TIRTIR puder otkrile kreatorice s TikToka, ali onda se pojavio novi problem. Raspon nijansa bio je iznimno siromašan.
Marketinška strategija kao nijedna druga
Ekipa iz TIRTIR-a brzo je shvatila da se o nedostacima njihovog brenda počelo pričati više nego o super performansama pudera i odmah su reagirali. Naime, kada ih je kritizirala prva praćenija crnkinja odmah su proširili ponudu nijansi. Činjenica je da je u pitanju korejski brend i da tamošnji standardi ljepote u prvi plan guraju što svjetliju kožu. Ipak, jednom kada su postali popularni na globalnoj razini, naprosto su se morali prilagoditi.
Ključ njihove marketinške strategije je bila činjenica da će kreatori isprobati svaku novu nijansu koju im pošalju. Sama okosnica strategije je bila da su za svakog kreatora kreirali nekoliko nijansi i slali im sve dok jednom nisu pogodili. Svaki puta kada bi im poslali nove primjerke, ovi bi to naravno objavili. Tako su se u prvi plan stavili kao brend koji sluša potrošače i koji je spreman prilagoditi se.
I tu se nisu zaustavili. U priču su se uključili i beauty kreatori koji su iznimno svijetle puti i drugačijih podtonova od onih koje su nudili. S njima s napravili isto i od početnih 9 nijansi došli su na sadašnjih 40. U manjoj mjeri, ovaj potez je iskopirala, recimo, i Hailey Bieber. Nju je afroamerička kreatorica kritizirala da rumenilo reklamira kao prikladno za sve tonove kože, a na njezinom licu je izgledalo naprosto loše ili se nije vidjelo. Vrlo brzo promijenjena je formula rumenila i na njezinu adresu stigla je nova, poboljšana verzija.
Je li TIRTIR puder zaista toliko dobar?
Jednom kada su riješili problem manjka nijansi, opet je moglo pričati o samom puderu. Njegova formula sadrži ekstrakt cvijeta hibiskusa, propolis i astaksantin. On je zapravo hibrid šminke i skincarea i hrani kožu dok zadržava šminku na mjestu. TIRTIR puder je idealan ako imate suhu kožu jer duboko hidratizira i daje onaj efekt staklene kože koji su Koreanke i proslavile.
Osim toga, tvrde kako je formula otporna na znojenje i dugotrajna iako na koži ne izgleda kao maska niti ćete se osjećati kao da imate težak makeup na licu. Uz sve to, ovaj puder ima i SPF 40.
Kada gledamo video recenzije ovog proizvoda, teško je ne biti impresioniran. Doslovno izgleda kao da kožu provlače kroz filter kada ga nanose na lice. Neujednačenost, nedostaci i pore nestaju, a istovremeno izgleda lagano i bestežinsko. Ako sami želite isprobati TIRTIR puder, dostupan je u Bipa poslovnicama te na stranici Mikrokosmos.
Foto: TIRTIR Global, Instagram (@minazibayibeauty, @tirtir_global)