Kad se radi o održavanja kose u izvrsnom stanju, možda ćete se iznenaditi, ali redoviti odlazak u salon je ključan. Brojne su prednosti redovitog posjećivanja frizerskog salona. Osim što će vašu kosu održavati zdravom, a boju sjajnom i živahnom, uz pravu, profesionalnu njegu vaša će kosa i brže rasti te manje pucati. Danas vam donosimo priču o još jednom zagrebačkom frizerskom salonu koji razumije potrebe vaše kose, a istovremeno brine i o planeti.
Frizerski studio Nikas osnovan je prije 13 godina, točnije 2008., od kada neumorno brine o kosi svojih klijentica kojima se maksimalno prilagođavaju. O njihovom poslovanju tijekom i nakon lockdowna, trendovima za novu sezonu kao i o predviđanjima budućnosti poslovanja frizerskih salona u Hrvatskoj, popričale smo s vlasnicom salona Nikas, Nikolinom Perković. Osim toga, otkrila nam je i da je korisnica A1 usluga koje nude brojna rješenja po mjeri vašeg posla i kako bi im upravo one mogle pomoći u budućnosti. Detalje možete otkriti u nastavku.
- Upoznajte nas sa svojim salonom? Koji je vaš način rada i koje sve usluge pružate?
Frizerski studio Nikas je ekološki orijentiran i zato radimo s talijanskim brendom Davines koji ima veliki postotak prirodnih sastojaka u svojim proizvodima, a sve ambalaže su reciklirajuće. U svojoj proizvodnji koriste sunce, vjetar i vodu. Oni ne žele biti najbolji na svijetu, već žele biti najbolji za svijet. Naši se klijenti osjećaju ugodno jer znaju da brinemo o njihovoj kosi i vlasištu na najbolji način. Kod nas možete dobiti usluge šišanja, bojanja, izradu svih vrsta pramenova (klasični, babylights, balayage, money piece…), makeover kose i prilagođene tretmane za kosu i vlasište.
- Koja boja se posebno istaknula kao ‘it’ boja za kosu za nadolazeću sezonu?
Za nadolazeću sezonu već su se istaknule butter blonde, boja pijeska, boja šampanjca, boja kave i tople smeđe boje za kosu.
- Koji tip frizure je najtraženiji kod vas u salonu u posljednje vrijeme?
U posljednje vrijeme su najtraženiji messy bob i lob. Oni koji bi željeli neku promjenu, ali nisu toliko odvažni da se ošišaju na kratko, zavjesa šiške su najčešći izbor. One odgovaraju skoro svakom obliku lica i lako ih je održavati, stoga me ne čudi da ih žene vole nositi.
- Za koji proizvod za kosu biste rekli da bi trebao biti must-have svake žene?
Ako moram odabrati samo jedan, onda definitivno Davines Oi All In One Milk. Radi se o leave-in mlijeku koje kosi pruža hidrataciju i elastičnost, čuva boju, olakšava raščešljavanje, štiti kosu od uređaja za oblikovanje – to je pravo blago u reciklirajućoj bočici.
- Kako ste se snašli i prilagodili radu za vrijeme korone?
To je bilo jedno zanimljivo razdoblje za analizu posla i života. S klijenticama sam komunicirala putem društvenih mreža i gledala puno webinara. Iskoristila sam to vrijeme za dodatnu edukaciju.
- Jesu li se navike vaših klijentica promijenile nakon lockdowna? Ako da, na koji način?
Naravno, neke su klijentice otkrile svoju prirodnu boju i prestale se bojati. Neke su promijenile tip frizure u neku manje zahtjevnu, a neke su promijenile boju u onu koja je najsličnija njihovoj prirodnoj boji. S druge strane, neke su nakon lockdowna poželje isprobati sve jer kažu: “Jednom se živi!”.
- Što vas je sve mučilo u doba korone? Koji su vam bili najveći problemi?
Neizvjesnost je bila velika. Brinula sam se za plaće svojih radnika i općenito za budućnost poslovanja.
- Koliko ste morali biti inovativni vezano za svoje poslovanje?
Pojačala sam komunikaciju sa svojim klijentima i snimala sam videe za brend Davines.
- Jeste li imali dodatne potrebe za, primjerice, aplikacijama, društvenim mrežama i sličnim? Ako da, kako ste se snašli po tom pitanju?
Da, naravno. Puno upita je stizalo putem svih kanala, ali imala sam vremena za dopisivanje i to mi je baš godilo. Ipak smo mi društvena bića.
- Što bi vam možda danas moglo olakšati obavljanje vašeg posla?
Danas mislim da bi mi online naručivanje uvelike olakšalo poslovanje, a razmišljam i o uvođenju A1 opcije FISKAL zbog njezine jednostavnosti korištenja. Naime, već sam korisnica A1 usluga pa bi bilo super da imam cijeli paket.
- Jesu li možda postojale neke prednosti poslovanja tijekom korone koje biste voljeli zadržati i u budućnosti?
Nažalost, ne. Frizerska struka je vezana za direktan rad s ljudima i zato je prekrasna, a šišati ne možemo online.
- Kako predviđate da će izgledati budućnost u poslovanju salona u Hrvatskoj?
Frizerski saloni u Hrvatskoj mogu stati uz bok svjetskim salonima. Sve što možete vidjeti vani je već tu. Mislim samo da će porasti broj salona koji će ulagati u edukacije, razne aplikacije i specijalizirane programe jer to pomaže našem razvoju i poslovanju.
* Članak je nastao u suradnji s A1 Hrvatska.
Foto: Frizerski studio Nikas