Pitali smo ChatGPT koji beauty proizvod je trenutno najpopularniji, a odgovor nas je iznenadio
Pitali smo ChatGPT koji beauty proizvod je trenutno najpopularniji, a odgovor nas je iznenadio

Pitali smo ChatGPT koji beauty proizvod je trenutno najpopularniji, a odgovor nas je iznenadio

Tijekom 2024. godine brojni brendovi lansirali su nove beauty proizvode koji su namijenjeni za njegu kože lica i tijela. Stoga odabir adekvatnog proizvoda, uslijed postojanja različitih opcija, postaje sve teži za veliki broj ljudi. Usprkos tome, i ove – kao i svake prethodne godine – izdvojili su se pojedini koji su dobili best seller etiketu. Ipak, s obzirom na to da je zaljubljenicima u all things beauty sferu odabir samo jednog – i to onog najboljeg – proizvoda nemoguća misija, odlučili smo pomoć i odgovor potražiti od umjetne inteligencije. Ponudio nam je rješenje po pitanju toga koji skincare proizvod je trenutno no. 1 na tržištu. Riječ je o SkinCeuticals Vitamin C & E serum

SkinCeuticals serum: Proizvod koji hvali čak i umjetna inteligencija

Naizgled obična bočica karakteristična za serume krije brojne prednosti zbog kojih se ovaj SkinCeuticals serum izdvojio kao glavni favorit umjetne inteligencije. Naime, već na osnovu naziva moguće je zaključiti da su njegovi glavni sastojci vitamini C i E. Njihovo prisustvo utječe na smanjenje vidljivosti bora, te ujednačava ten kože. Namijenjen za dnevnu upotrebu, SkinCeuticals Vitamin C & E serum – zahvaljujući kombinaciji ovih i drugih antioksidansa – istovremeno smanjuje fotooštećenja koja su prouzrokavana UVA ili UVB zrakama. O njegovim pozitivnim efektima svjedoče brojne poznate osobe, a među njima se našla i Sofia Richie Grainge.

Teza o njegovoj efikasnosti, te činjenica da ga hvale brojni dermatolozi – ali i skincare & beauty influenceri – rezultirala je popularnošću ovog proizvoda. Pored toga, on je namijenjen normalnoj, kombiniranoj, suhoj, ali i osjetljivoj koži. Poboljšavajući njen tonus, SkinCeuticals serum vrlo brzo našao je svoj put do liste najboljih seruma koji su na bazi vitamina. Na kraju, njegova cijena – koja iznosi 182 dolara – svrstava ga u kategoriju high-end skincare proizvoda koje – zbog svih prednosti – dodajemo na skincare wish listu.

*Tekst je preuzet s Journal.rs.

Foto: Instagram (@sofiagrainge, @skinceuticals, @emilietommerberg)

Učitati još
Zatvori