Edukatorica brenda Dermalogica, Jessica Barber, otkrila nam je kako treba izgledati savršena skincare rutina
Dermalogica ove godina slavi 15 godina djelovanja u Hrvatskoj. Tijekom desetljeća i pol postali su jedan od omiljenih skincare brendova. Ne duguju to samo dobrim kampanjama već i proizvodima koji zaista djeluju. Mnoge zadovoljne korisnice svjedoče o promjenama koje su iskusile na svojoj koži otkako su počele koristiti Dermalogicu.
Među njima je i Jessica Barber, glavna edukatorica brenda za Europu, Bliski istok i Afriku. Koža i njezino zdravlje postali su joj strast još u tinejdžerskoj dobi kad se borila s problemima poput akni, prekomjernog lučenja sebuma, miteserima.
Zašto vjeruje u Dermalogicu?
„Sa 14 godina morala sam pohađati praksu. Vlasnici Dermalogica salona u mom susjedstvu, obiteljski prijatelji, dali su mi priliku da odradim tjedan dana kod njih. Brisala sam podove, kuhala čaj, uvodila klijente, ali tako sam se uspjela upoznati i s radom salona. Naučila sam ponešto o brendu, ali i o svojoj koži. Vlasnica mi je poklonila set s Dermalogica proizvodima. Tada sam ih prvi put isprobala.
Sa 16 godina upisala sam školu za kozmetičare i odmah sam znala da je to ono čime se želim baviti. Paralelno sam pohađala i ekonomsku školu. Moja strast prema njezi i zdravlju kože dijelom je rezultat i vlastitog iskustva. Naime, s aknama sam se borila sve do ulaska u dvadesete, kad sam počela raditi s Dermalogicom. Ne samo da sam uočila promjene, to mi je pomoglo da shvatim uzroke svojih problema. I da to iskustvo prenesem učenicima. Upravo zato vjerujem u Dermalogicu“, otkrila nam je Jess.
Što Dermalogicu razlikuje od ostalih skincare brendova?
„Prije svega, Dermalogica je drugačija jer su je osnovali profesionalci. Tu su i naše temeljne vrijednosti – personalizacija, edukacija i ljudski faktor. Edukacija je bitna jer je na njoj izgrađena prepoznatljivost brenda. Dermalogica formule znanstveno su istražene, pomno se proučava svaki sastojak i njegovo djelovanje na kožu. I svaki naš terapeut mora biti sposoban prenijeti to znanje klijentima.
Osim toga, jedinstveni smo po personalizaciji, odnosno prilagođavanju potrebama kože. Svaka osoba, svaki lifestyle je drugačiji, pa je i svaka koža jedinstvena. Stoga klijentu uvijek pristupamo individualno. Najprije obavimo konzultacije, a onda preporučujemo proizvode.
Naposljetku, tu je element ljudskog faktora. To ne treba podcjenjivati, to je jako moćno. Osim fizičkog dodira, to može uključivati pristup klijentu, našu energiju i odnos koji s njim izgrađujemo. Upravo je to ključ uspjeha brenda kako na globalnoj razini, tako i u Hrvatskoj. Trudimo se da ljudi razumiju što je Dermalogica, po čemu smo drugačiji, te da u konačnici sami odluče zašto vrijedi uložiti u naše proizvode“, objašnjava nam edukatorica.
Kako biraju koji proizvod lansirati?
„Dio smo velike tvrtke Unilever koja ima pristup najnovijim istraživanjima tržišta pa se mnogo toga događa prije samog lansiranja. Oni već predviđaju koji će trendovi biti aktualni u 2024. i te nam informacije pomažu da odredimo u kojem smjeru želimo ići. Trendovi su nam glavna nit vodilja pri pokretanju novih proizvoda“, rekla je.
Što je Mixology koncept?
„Koncept Mixology namijenjen je kupcima. Poanta je u tome da dožive naše proizvode, nauče kako ih primijeniti i kombinirati da bi postigli ono najbolje. Vjerojatno znate da imamo mnogo proizvoda i to može biti zbunjujuće. Ako ih ne upotrebljavamo pravilno, nećemo dobiti prave rezultate. Primjerice, naši eksfolijanti u prahu – moglo bi se reći da su mehanički pilinzi kad bismo ih koristili u izvornom obliku. Ali to nije njihova svrha. Kreirani su s idejom da se prahu dodaje voda, čime se oslobađaju njihova enzimska i kemijska svojstva.
Istraživanje je pokazalo da je mnogo novih korisnika koji tek ulaze u svijet Dermalogice. Mixology koncept osmišljen je baš radi toga da ih uključimo u proces, da prilikom odabira mogu testirati proizvode, igrati se, da se osjećaju ugodno isprobavajući kombinacije.“
Što su ‘skinfluenceri’?
Dermalogica se ponosi svojim stručnim i znanstvenim pristupom. To protežu i kroz svoje kampanje, posebno na društvenim mrežama. Zato rade isključivo sa ‘skinfluencerima’.
„Kada je o influencerima riječ, jako smo pažljivi pri odabiru suradnika. Vjerujemo da će ljudi s većim znanjem bolje prenijeti našu poruku jer smo brend koji se oslanja na znanost. Dermalogicu može predstavljati samo netko tko razumije kožu i njezine funkcije. Imamo visoke standarde i želimo isključivo pozitivnu promociju. Prije nego što nekoga odaberemo, potrudimo se upoznati ga, doznati što radi, koja područja prati, kakva je osoba“, otkriva Jessica.
Koja su tri proizvoda temelj dobre rutine?
„Prvi je svakako Precleanse. Za mene je ovaj uljni predčistač bio game changer, jer sam upravo njime uspjela ukloniti višak sebuma kad sam se borila s masnom kožom. A to je umanjilo i pojavu prištića. Drugi proizvod koji je neizostavan dio rutine jest Circular Hydration Serum koji, među ostalim, sadrži hijaluronsku kiselinu nove generacije. Biram ga jer vjerujem da je hidratacija temelj zdrave kože. Kada je koža hidriratizirana, ona može normalno funkcionirati i ostvaren je preduvjet za prirodnu eksfolijaciju. Naposljetku, treći ključan proizvod je hidratantna krema koja će zadržati vlagu u koži. Odabrala bih onu sa SPF-om koja ima i zaštitnu funkciju“.
Kad treba početi s anti-age njegom?
„To ovisi o osobi, ne starimo svi istim tempom. Nije svejedno jeste li pušač, konzumirate li alkohol, vodite li buran ili miran život. Ako primijetite prijevremene znakove starenja, jasno da ćete početi ranije. Nema propisane dobi za početak upotrebe anti-age proizvoda. Ipak, jedna bitna informacija: ulaskom u tridesete sa svakom godinom gubimo 1% kolagena i to je sigurno dobro vrijeme za uvođenje anti-age njege s peptidima koji imaju efekt zatezanja.“
Savršena rutina
Jessica nam je objasnila i kako bi trebala izgledati savršena skincare rutina.
„Prema Dermalogici, skincare rutina sastoji se od četiri koraka. Dvostruko čišćenje, piling, tonik i hidratacija. Rutina od tri koraka obično je fokus drugih brendova, ali mi volimo biti drugačiji pa smo dodali i eksfolijaciju. Jer bez nje nećemo izvući ono najbolje iz kože. Naime, kako starimo usporava se obnova stanica, a jedan od ključnih preduvjeta za njegovan izgled kože jest eksfolijacija“, naglašava.
Što nam Dermalogica priprema?
„Uvijek imamo puno inovacija, uvijek gledamo unaprijed. Uz obilježavanje 15 godina Dermalogice u Hrvatskoj – što se divno poklopilo – lansirali smo dvije nove profesionalne formule: Pro Restore i Light Energy Masque. Pro Restore osmišljen je da pomogne koži prije, tijekom i nakon naprednih tretmana poput microneedlinga i lasera. LED terapija trenutačno je među najpopularnijim tretmanima, a naša maska Light Energy radi sinergijski s crvenim LED svjetlom kako bi učinak bio još bolji. Početkom 2023. planiramo lansiranje još nekoliko noviteta“, najavila je Jessica Barber.
FOTO: John Pavlish