Jeste li znali da postoji ruž za usne u obliku papira?
Jeste li znali da postoji ruž za usne u obliku papira?

Jeste li znali da postoji ruž za
usne u obliku papira?

Kada razmišljamo o beauty trendovima shvaćamo da većinu novih proizvoda, trikova i trendova pronalazimo na društvenim mrežama. Većina ljudi je kronično online bar pola, ili cijeli svoj život. Zbog toga je internet mjesto koje nas je naučilo kako se šminkamo. Ponekad dođemo i do potpuno edukativnog sadržaja, pa naletimo na proizvode za koje nismo znali da postoje. Kineski ruž od papira je jedan od njih.

@elpltt_

Ancient chinese paper lipstick ‼️ this is so cool i gonna go get my nerd on and do more research video ib: @Daus Mendoza #makeuphacks

♬ original sound - elise

Kako se ruž od papira koristi?

Ruž dolazi u kutiji četvrtastog oblika koja također izgleda kao da je napravljena od kartona. U njoj se nalaze listići u crvenoj boji. Kada se protrljaju na koži ne ostavljaju nikakav trag. To je zato što im je neophodna aktivacija. Naime, potrebno je da papirić potopite u vodu ili ga poprskate njom. Boja se odmah aktivira poput akvarela i sve što je potrebno je papirić staviti između usana. Treba biti oprezan, jer su listići zapravo veoma pigmentirani i boja može ostati na prstima. Efekt koji ostavljaju je više nalik lip stain proizvodu. Osim za usne, pigment može poslužiti i kao rumenilo. Cijelo pakiranje je kompaktno i može se nositi u torbi. Ovakav tip proizvoda je veoma zanimljiv i iako nije dostupan kod nas, inspirira nas da više naučimo o povijesti šminke.

Could things of the past become the future?

Teško. Iako ruž od papira zvuči kao ekološki prihvatljivija stvar, beauty industrija nezaustavljiva je mašinerija koja profitira na trendovima i inovacijama. Prema Forbesu, tijekom 2023. godine zaradila je 570 milijardi dolara na svjetskom nivou. Iako postoje neki pokušaji da se otpad smanji u vidu refillable proizvoda, kao što su Lisa Eldridge ruževi, ti pokušaji su u odnosu na globalnu proizvodnju, zanemarivi. Međutim, zahvaljujući nekim content kreatorima, poput Erin Parsons, možemo se samo diviti kako je šminka prije bila proizvedena. Ne samo da se vodilo računa o samoj namjeni proizvoda, već su i pakiranja pravljena tako da je svaki primjerak bio malo remek-djelo.

Foto: Instagram (@sarasampaio) / Tiktok (@elpltt_)

Učitati još
Zatvori