Kada razmišljamo o beauty trendovima shvaćamo da većinu novih proizvoda, trikova i trendova pronalazimo na društvenim mrežama. Većina ljudi je kronično online bar pola, ili cijeli svoj život. Zbog toga je internet mjesto koje nas je naučilo kako se šminkamo. Ponekad dođemo i do potpuno edukativnog sadržaja, pa naletimo na proizvode za koje nismo znali da postoje. Kineski ruž od papira je jedan od njih.
@elpltt_ Ancient chinese paper lipstick ‼️ this is so cool i gonna go get my nerd on and do more research video ib: @Daus Mendoza #makeuphacks
♬ original sound - elise
Kako se ruž od papira koristi?
Ruž dolazi u kutiji četvrtastog oblika koja također izgleda kao da je napravljena od kartona. U njoj se nalaze listići u crvenoj boji. Kada se protrljaju na koži ne ostavljaju nikakav trag. To je zato što im je neophodna aktivacija. Naime, potrebno je da papirić potopite u vodu ili ga poprskate njom. Boja se odmah aktivira poput akvarela i sve što je potrebno je papirić staviti između usana. Treba biti oprezan, jer su listići zapravo veoma pigmentirani i boja može ostati na prstima. Efekt koji ostavljaju je više nalik lip stain proizvodu. Osim za usne, pigment može poslužiti i kao rumenilo. Cijelo pakiranje je kompaktno i može se nositi u torbi. Ovakav tip proizvoda je veoma zanimljiv i iako nije dostupan kod nas, inspirira nas da više naučimo o povijesti šminke.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Could things of the past become the future?
Teško. Iako ruž od papira zvuči kao ekološki prihvatljivija stvar, beauty industrija nezaustavljiva je mašinerija koja profitira na trendovima i inovacijama. Prema Forbesu, tijekom 2023. godine zaradila je 570 milijardi dolara na svjetskom nivou. Iako postoje neki pokušaji da se otpad smanji u vidu refillable proizvoda, kao što su Lisa Eldridge ruževi, ti pokušaji su u odnosu na globalnu proizvodnju, zanemarivi. Međutim, zahvaljujući nekim content kreatorima, poput Erin Parsons, možemo se samo diviti kako je šminka prije bila proizvedena. Ne samo da se vodilo računa o samoj namjeni proizvoda, već su i pakiranja pravljena tako da je svaki primjerak bio malo remek-djelo.
Foto: Instagram (@sarasampaio) / Tiktok (@elpltt_)