

Etablirani pariški brand L’Oréal Professionnel sinonim je za kvalitetu, stručnost, inovativna rješenja, ali i uvijek zadovoljne klijente. Pod okriljem L’Oréal Professionnela nastali su Salon Expert saloni. Oni s brandom dijele viziju, potrebu za stalnim usavršavanjem i težnju za postizanjem najboljih rezultata. Djeluju kao most između L’Oréal Professionnela i krajnjih klijenta.
Riječ je o salonima koji neprekidno ulažu u vlastiti razvoj, edukaciju o najnovijim tehnikama i trendovima te koriste L’Oréal Professionnel proizvode. Time su zajamčeni vrhunski rezultati za sve vrste usluga: bojenja kose, pramenova, balayagea ili njege kose.


L’Oréal stalno unaprjeđuje znanje
U svrhu stalne nadgradnje, jučer je održana digitalna radionica koju je održao Tomislav Pancirov, konzultant za digitalne komunikacije i brendiranje. Poznat je po režiranju i snimanju dinamičnih Instagram Reelsa u kojima je fokus uvijek na emociji gledatelja.
U predivnom interijeru poznatog zagrebačkog restorana Dubravkin put, predstavnici Salon Experta imali su priliku u predavanju Tomislava Pancirova saznati više na temu emocionalnog brendiranja za salone i brand arhetipa sa svjetskim primjerima uspješnog brendiranja u industriji luksuza.


Važnost kontinuiranog učenja i ulaganja u Salon Expert ističe i Renata Novak, Development Manager Profesionalne divizije L’Oréala.
„L’Oréal Professionnel oduvijek je bio usmjeren na frizere. Oni su centar našeg poslovanja i naša želja i dužnost je omogućiti im sve alate koji su potrebni, da oni svoju viziju mogu prenijeti na klijentice i omogućiti im ono najvažnije, da se one osjećaju bolje.
Konstantno ulažemo u njihov razvoj u svakom aspektu pa tako i danas u sklopu ove Salon Expert večere. Odlučili smo im ponuditi digital edukaciju. Ona će im omogućiti da budu kompetitivni i spremni na sve digitalne izazove s kojima se susreću u svom poslovanju.“


Sinoćnja digitalna radionica bila je savršen spoj ugodnog i korisnog. Nakon edukativne digitalne radionice, na kojoj su okupljeni mogli naučiti kako se prilagoditi modernom poslovanju, uslijedili su večera i ugodno druženje. Ono je poslužilo i kao razmjena iskustava i ideja.



Biti u koraku s vremenom zasigurno je postulat kojim se brand L’Oréal Professionnel vodi. Rođen je u Parizu, mjestu koje diktira trendove i postavlja ljestvicu kvalitete. Među bogatom ostavštinom L’Oréal Professionnel-a ističu se: prva bezopasna boja za kosu, prva hladna trajna, prve škole i natjecanja, izvorna tehnika French Balayage.
Naglasak na ekološkoj osjetljivosti, poticaj salonima u kojima se klijenti osjećaju uvaženo i poštovano, razlozi su zbog kojih je L’Oréal Professionnel brand koji već desetljećima postavlja kriterije u svijetu kose.


FOTO: Petra Ria