Svaka je koža jedinstvena i zaslužuje razumijevanje prije nego što ju počnemo pravilno i ciljano njegovati. U moru usluga, proizvoda i aparata najnovije tehnološke generacije stvorenih da nam lice i tijelo održavaju zdravima, lijepima i mladolikima, pitanje je odgovara li i pomaže li neki tretman svima jednako? Po više informacija, savjete i novitete stalno se vraćamo Antoniji Tretinjak, majstorici kozmetičarki, dermaestetičarki, kozmetičarima dobro poznatoj edukatorici i vlasnici cijenjenog zagrebačkog kozmetičkog salona De luxe.
„Toliko smo različiti, i ne samo da se međusobno razlikujemo, već u različitoj životnoj dobi, u različitim godišnjim dobima i okolnostima života imamo različite potrebe i probleme. Upravo zato svaki tretman treba prilagoditi individualnim potrebama. Pregled i razgovor s klijentima prvi je korak u postizanju ciljeva, a potom slijedi pravilno kombiniranje različitih tehnika i terapija. Posljednjih mjeseci smo intenzivno radili na razvijanju novih protokola i stvorili personalizirane DeLuxe tretmane dostupne samo u našem salonu.“ govori nam Antonija.
“Cilj je da svatko izađe zadovoljan”
Široki spektar ponude tretmana u salonima stvar je prošlosti, a posvećivanje pažnje individualnoj posebnosti i strogo ciljanim tretmanima koji garantiraju pozitivne rezultate je budućnost. Sažeti broj usluga znači da su one usko specijalizirane, da standardni tretmani obuhvaćaju nove protokole prema kojima se personalizirano kombiniraju tehnike i proizvodi.
„Problemi i njihova rješenja veoma se razlikuju kod jednog adolescenta i odrasle osobe, kod masne i suhe kože. Primjerice, mehaničko čišćenje lica svima je potrebo, no način na koji ćemo ga odraditi i proizvodi koje ćemo prije i poslije koristiti kod svakog klijenat se razlikuju. Cilj je da iz salona svatko izađe zadovoljan, osvježen i s osjećajem da je za sebe napravio najbolji izbor.“
Koriste francuski dermatološki brend BeautyMed
Osim stručnih ruku profesionalnih terapeuta, za najbolje rezultate potrebni su i kvalitetni proizvodi. U mnoštvu proizvoda dostupnih na tržištu, kako pronaći onaj pravi? Edukacije i sajmovi su primjerice sjajna mjesta za upoznavanje brendova i noviteta, no veoma je važna suradnja struke i dijeljenje iskustava.
„Moj tim puno vremena provodi u edukaciji i to na međunarodnom nivou, posjećujemo kolege u salonima i wellness centrima, savjetujemo se s najboljim svjetskim wellness managerima. Naša konzultantica Adriana Barlafa Kruhonja iza sebe ima više od dvadeset godina svjetske wellness karijere, radila je za najveće hotelske kuće i pokretala poslovanje nekih od najboljih svjetskih wellnessa poput Atlantis The Palm Dubai, Waldorf Astoria Kuwait, Werdala wellness, a bila je korporativni wellness i medical direktor za Lošinj hotels and villas, uključujući njihove najpoznatije hotele Bellevue i Alhambra. Iskoristili smo njeno znanje, iskustvo i pomoć u traženju pravog partnera, i pronašli smo ga u francuskom dermatološkom brendu BeautyMed.“
Francuskinje kao inspiracija
Ljepota francuskih djevojaka uvijek nas fascinira. One uvijek postižu izgledati savršeno njegovano i ženstveno, djelujući da ne ulažu previše truda. Dio tajne leži u tome što francuski beauty brendovi razumiju što ženama treba i to im donosi svjetsku popularnost. Savršeno spajaju kozmetičku izvrsnost, inovacije i tradiciju, a laboratoriji poput Aquatonale Labs predvodnici su u istraživanjima i razvoju, predani održivosti, čistoj ljepoti, prirodnim sastojcima i inovativnim rješenjima za njegu kože. BeautyMed je vrhunski francuski brand dermakozmetičkih proizvoda za njegu, kreiranih i proizvedenih u Bretanji. Možemo ga pronaći u dermatološkim i estetskim klinikama, kozmetičkim salonima i hvaljenim wellness centrima, a kozmetički salon De luxe prvi je i ekskluzivni korisnik BeautyMed proizvoda u Hrvatskoj.
Popularni kozmetički tretmani
Zapitali smo se koji su popularni kozmetički tretmani u hrvatskim salonima.
„Recimo da su Hrvati praktični i vole riješiti problem. Na samom vrhu je njega lica, i to njega problematične kože mlađih dobnih skupina te anti aging tretmani za zrelije osobe. No, svima je jednako važan zdravi mikrobiom stoga na to stavljamo naglasak, posebno u novim tretmanima. BeautyMed ima sjajnu liniju proizvoda Mikrobiom koja štiti kožu od vanjskih utjecaja i pruža dubinsku hidrataciju s probiotičkim i prebiotičkim djelovanjem, ujedno djelujući na jačanje prirodnog imuniteta kože. To su proizvodi i tretmani koji su potrebni svim tipovima kože.“
Mogu li se i kako učinkovito usporiti znakovi starenja, pitanje je na koje se neprekidno traži odgovor.
„Mladost se ne može zadržati, ali proces starenja možemo mijenjati. Struktura kože s vremenom se mijenja manifestirajući gubitak gustoće, a bore i beživotni izgled prvi su vidljivi znakovi tih promjena. Zato bih izdvojila tri tretmana koje smo posebno osmislili za očuvanje svježine i mladolikosti kože lica. „CELLULAR RENEWAL: FAKTOR RASTA I LIFTING“ slobodno možemo nazvati premium tretmanom. To je moćni anti-aging tretman s faktorima rasta koji potiče regeneraciju i sintezu kolagena, a u čijem izvođenju kombiniramo skulpturalnu masažu lica s elementima bukalne, interoralne masaže, Gua Sha tehniku, dvije maske i dva seruma uključujući vitamin C. Zrela koža obožava ovakav specijalizirani pristup. Potom je to „Zlatni BOTOX LIKE’’ tretman koji uz pomoć ciljanih tehnika i proizvoda smanjuje bore. Lifting masaža lica jedan je od najugodnijih dijelova tretmana, a specijalnom peel-off BeautyMed maskom s aktivnim sastojcima za modeliranje na kraju tretmana intenzivno hidratiziramo i učvršćujemo konture lica. Rezultat je vidljivo elastičnija, zaglađena i blistava koža, s mladenačkim sjajem. I treći je „HIJALURONSKI ELIKSIR“, odnosno tretman hijaluronskom kiselinom koji zaista ostavlja wow efekt.“
Birajte tretmane prilagođene sebi
Zaključimo da je u službi zdravlja, ljepote i mladolikosti kože svima nama dostupan velik broj postupaka pomlađivanja, od ugodne njege lica prilagođene jedinstvenim potrebama svake kože, do vrhunskih proizvoda za njegu kože. Birajte one tretmane i proizvode prilagođene vašim potrebama i vašem tipu kože, a ako niste sigurni što vam je potrebno – stručnjaci su tu za vas. Vjerujemo da je ulaganje u kožu ulaganje je u samopouzdanje i dobrobit.
Foto: PR