O najnovijim make up trendovima i tome kako postati vizažist porazgovarali smo s kreativnim direktorom Illamasque, Pablom Rodriguezom
Ako ste ljubiteljice nekonvencionalnog make upa te šminkom volite izraziti svoju osobnost, vjerujemo kako se visoko na popisu omiljenih brendova nalazi Illamasqua. Španjolski brend cijelo desetljeće redefinira pravila beauty industrije, a svakome dozvoljavaju da budu umjetnici igrajući se s visoko kvalitetnim proizvodima i izvrsno pigmentiranim bojama. Pablo Rodriguez, kreativni direktor Illamasque, u Zagrebu je predstavio novu kolekciju, a tom smo prilikom s njim porazgovarali. Na mjesto kreativnog direktora došao je prošle godine, a njegova karijera traje duže od 15 godina te je surađivao sa svjetskim beauty brendovima, radio brojne editorijale, ali i dizajnirao make up lookove na revijama. Pabla kroz godine rada prati inovativnost, glamurozna estetika i umjetnička kreativnost, a mi smo s njim porazgovarali o najnovijim trendovima, njegovim make up favoritima, kao i počecima uspješne karijere.
Netipična božićna kolekcija
Za početak, Rodriguez je izdvojio omiljene proizvode. Kaže kako je riječ o vrlo teškom izboru koji se stalno mijenja, no u ovom trenutku apsolutni favorit je Hydra Veil, primer koji je dobar i za hidrataciju lica jer izrazito hidratizira kožu, bez da ona izgleda masno. Rodriguez ga preporučuje za različite tipove kože. Uz to, tu je i paleta Experimental sastavljena od 12 boja koja izgleda poput duge. Rodriguez je opisuje kao jako svestranu, a kaže da odlično izgleda kad se kombinira s neutralnim bojama. Govoreći o paletama, Rodriguez se osvrnuo i na paletu koja je dio nove Illamasquaine kolekcije, a stvorena je za božićne dane:
Riječ je o kolekciji Electro Tartan. Želio sam stvoriti nešto što je povezano s Božićem, a da ne izgleda nužno kao Božić. Izbor je bio između obiteljske atmosfere kad su svi okupljeni oko stola te novogodišnjih tuluma pa sam se odlučio za ovo partyje i tulumarenje. Inspiracija za paletu bili su klubovi i neonska svjetla, a kolekcija podsjeća na devedesete godine. Prevladavaju neonske boje poput žute i ružičaste, no tu je i nekoliko neutralnih boja idealnih za svakodnevne prigode.
Boje koje se nalaze u paleti idealne su za novu sezonu jer je upravo color-blocking Rodriguez naveo kao svoj omiljeni trend.
Smatram da izgleda jako cool kad se na očima nosi samo jedan blok boja, bez obzira na to radi li se o jarkim bojama ili neutralnim tonovima. Bitno je da se ne sjenča i da nema highlightanja boja. Takav look izgleda upečatljivo i jako cool, a opet je nosivo. Prednost takvog make upa je što je dovoljan sam po sebi, odnosno može se nositi bez ruža i opet izgledati otkačeno.
Najvažnije je osjećati se ugodno sa šminkom koju nosimo
Illamasquinu filozofiju opisao je kao kreativnu, ali istovremeno nosivu. Kaže kako lijepo zabavljati se sa šminkom, no pritom je vrlo bitno s tom istom šminkom osjećati se ugodno. Iz tog razloga, u brendu stavljaju veliki naglasak na to da je njihova šminka prvenstveno nosiva, bez obzira na to o kojoj se prilici radi. Pitali smo Rodrigueza i što misli po čemu se Illamasqua razlikuje od ostalih brendova:
Svi su proizvodi, od ruževa preko palete pa do pudera, jako kvalitetni. Visoko su pigmentirani pa je potrebno jako malo da bi se postigao željeni efekt. Razlikujemo se i po tome što koristimo boje koje nisu toliko uobičajene, ali nama je to odlično jer su nas po tome kupci i prepoznali.
Kao omiljen beauty look izdvojio je tamne, messy oči te, prije svega, savršen crveni ruž, sjajne crvene usne. Svjestan je da je crveni ruž teško nositi jer se stalno mora popravljati, no izgleda odlično!
S Rodriguezom smo popričali i o počecima njegove karijere. Iako je danas veliki stručnjak i profesionalac u beauty svijetu, njegovi su počeci ipak bili – modni. Naime, svoj put započeo je na fakultetu modnog dizajna, a za vrijeme studija, počeo je šminkati iz zabave s prijateljima. Nakon nekog vremena, zaredalo mu se da je kreirao nekoliko make up lookova za modne revije pa je shvatio da se samo time želi baviti.
Radio sam za različite beauty brendove, no uvijek sam se trudio napraviti ravnotežu između njih i freelance posla u kojem bi radio za modne revije i editorijale, priča Rodriguez te kao omiljen trenutak u karijeri izdvaja sve one momente u kojima je trebao raditi nešto kreativno s čim se ranije nije susreo:
Primjerice, nedavno su završili Tjedni mode. Radio sam na pet revija, a pritom mi je bilo najvažnije kad sam u trenutku morao donijeti neke bitne odluke.
S obzirom na to da ima uistinu impresivnu karijeru, Rodriguez je podijelio i nekoliko savjeta za sve one koji se tek planiraju “baciti” u make up vode.
Jako je korisno raditi za make up brendove jer tako dolazite u priliku surađivati sa stvarnim ljudima, a samim time i raditi s različitim tipovima kože. To je zbilja pravi izazov jer treba biti svjestan da nitko nema savršenu kožu, niti su svi mladi. Jednom kad naučite raditi na svakom tipu kože, tad možete biti sigurni da možete raditi sve. Uz to, preporučujem i konstantno učenje, edukaciju… Tu ne govorim samo o make up educiranju, nego općenitom polazeći od umjetnosti, filmova, fotografije… Kad dođete na posao i netko kaže referencu na film Stanleya Kubricka, bitno je u trenu znati što osoba traži, a ne se raspitivati, “guglati” i slično, već sve imati u glavi. To je ono što čini dobrog make up artista, nije dovoljno samo biti precizan pri stavljanju make upa, zaključio je Rodriguez.
Foto: PR, Instagram