Jedan od najvećih hitova u posljednje vrijeme su kremasti proizvodi. Bilo da se radi o bronzerima, stickovima za konturiranje ili rumenilu, čini se kao da više nitko ne koristi klasične varijante u kamenu. Dio razloga sigurno leži i u clean girl estetici koja je ovog ljeta poharala sve društvene mreže.
Naime, kremasti proizvodi naprosto izgledaju prirodnije na koži, a upravo to svi žele. Koža koja izgleda prirodno preplanulo, rumeno i blistavo, a ne umjetno i popeglano. Ako se nas pita, trend koji smo jedva dočekali jer ništa nije bolje od prave zdrave kože.
Kremasto rumenilo za obraze i usne
Naravno, ako se borite s masnom ili mješovitom kožom, možda ćete htjeti preskočiti ovaj trend ili naprosto lagano matirajte najmasnije točke na licu. Nema razloga da vi ne uživate u licu bez teške šminke, dok svi ostali nose ovaj trend.
Ono što još volimo kod ovog trenda je i da su potrebni proizvodi često multifunkcionalni. Konkretno ovdje mislimo na kremasto rumenilo. Naime, takvi proizvodi često su formulirani tako da se mogu koristiti i na usnama. To je odlično ako ne želite koristiti puno šminke, a želite zaokruženi look.
Usne i obrazi tako će biti izvrsno povezani, a uz to ćete ‘isfurati’ i još jedan veliki beauty hit, a to je monokromatski look. Da stvar bude još bolja, u torbici morate imati samo jedan proizvod, a ne nekoliko njih.
Za ovaj look vam u većini slučajeva ne treba ni puno četkica. Kremasto rumenilo na usne možete nanijeti laganim tapkanjem prstom, a jednako tako ga možete nanijeti i na obraze. Jedino bitno je da takvo rumenilo prvo nanesete na stražnju stranu ruke, malo razmažete i zagrijete, tako će se lakše razmazivati i stapati s kožom lica. Uz ovu tehniku izbjeći ćete da izgledate umrljano i sve će biti lijepo ‘izblendano’.
Ako ipak izbjegavate nanositi šminku prstima, možete koristiti i kist. Njime možete direktno uzeti proizvod ili također rumenilo možete prvo nanijeti na stražnju stranu ruke, a zatim ga uzeti na kist i nanijeti na lice. Tako osiguravate da ne pretjerate s rumenilom.
FOTO: Instagram (@kensnation, @mathilde_roien)