

Iako zaluđenost korejskom kozmetikom nije ništa novo, izgleda da je K beauty ipak uspio biti još popularniji nego što je, vjerujemo i radi popularizacije K-pop kulture diljem svijeta. Bilo da ste ga preferirali dosad ili ne, K beauty je neupitan trendsetter kada je njega kože u pitanju, a ono što ga sada ističe na svjetskom tržištu su personalizirana njega kože, kao i svojevrsno prebacivanje tretmana za njegu u bočicu za kućnu uporabu.
Kako to K beauty osvaja svijet?
Personalizirana njega kože postala je ključna komponenta K beauty filozofije. Zahvaljujući napretku u umjetnoj inteligenciji i biotehnologiji, brendovi poput, primjerice, Amorepacifica i Innisfreea nude proizvode prilagođene specifičnim potrebama pojedinca.
Jednako tako, razmišlja se o održivosti. Potrošači sve više preferiraju proizvode s ekološki prihvatljivim pakiranjima i sastojcima dobivenim na etički način. Brendovi unutar K beauty sektora prednjače u pružanju održivih rješenja, uključujući reciklirajuća pakiranja i mogućnosti ponovnog punjenja.
Ne smijemo zaboraviti niti beauty gadgete. Dok je zapadnjačka industrija ljepote fokusirana na mikrostruju i sonične čistače, uz porast popularnosti LED maski, K beauty ponovno preuzima tržište zahvaljujući uređajima koji kombiniraju radio frekvenciju, LED i sonde za zagrijavanje ili hlađenje kože. Usudili bismo se reći da je upravo jedan takav uređaj, koji pospješuje apsorpciju skincarea, potpuno porazio bilo kakve slične proizvode.

Za sve su krivi K-pop idoli
K-pop kultura nastavlja oblikovati beauty trendove. Izgled ‘staklene kože’, koji promoviraju glazbeni sastavi kao što su BTS i BLACKPINK, naglašava sjajnu i blistavu kožu. Besprijekornost njihove kože sada je u košarici želja baš svake obožavateljice kozmetike – bilo da sluša njihovu glazbu ili ne. Jednako tako, korejski brendovi su iznimno responzivni u kreiranju proizvoda koji se prilagođavaju dinamičnoj potražnji na tržištu. Možda baš zato i prednjače?
No iako su za 2025. godinu unutar K beautyja najavljeni neki trendovi, u slučaju da još uvijek niste istražili K beauty ponudu – želimo vas upoznati s dobrim “klasicima”. Ovi proizvodi nisu nužno već godinama na tržištu, ali su u rekordnom roku dobili popularnost, ali i sasvim je opravdali.

Beauty of Joseon Revive Eye Serum: Ginseng + Retinal
Ovaj okoloočni serum sasvim zamjenjuje potrebu za okoloočnom kremom, a daje snažan rezultat. Naime, zahvaljujući ginsengu, sastojku koji pronalazimo u tradicionalnoj medicini, ovaj serum pomaže brzo opskrbiti kožu vlagom i zadržati je u koži, dok retinal djeluje protiv hiperpigmentacije, zateže kožu i sprječava nastanak novih bora. Pritom, ostavlja kožu impresivno sjajnom i zaglađenom. Proizvod je dovoljno lagan da se može koristiti na cijelom licu, pa ga neki i tako koriste.
COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence
Ovo je svakako jedna od prvih esencija koja se popularizirala online. Svakako zahvaljujući svojoj specifičnoj teksturi, koja se radi puževe sluzi, rasteže i neobično upija u kožu. No rezultat je zdrava i hidrirana koža, a pritom je odličan i kao hidratantna baza za makeup te je jednostavan za kombiniranje uz druge proizvode s aktivnicama.
Haru Haru Wonder Black Rice Hyaluronic Toner
Ovaj tonik idealan je za sve koji žele raditi na kvaliteti kožne barijere, bilo da biraju bolji tonus ili bolju otpornost kože. Sadrži fermentirani 100% korejski ekstrakt crne riže koji pomaže u obnavljanju elastičnosti kože i ima protuupalni i posvjetljujući učinak. Daje koži dodatnu hidrataciju i ublažava osjećaj zategnutosti u unutrašnjim slojevima kože. Uz betain, aminokiseline i beta-glukan, koji daju dodatan boost hidratacije, ujedno i pospješuju apsorpciju drugih hranjivih tvari koje se stave povrh ovoga tonika.
Mary & May Vegan Blackberry Complex Cream Essence
Ovaj mliječni tonik jedan je od najdražih, a posebice u veganskoj kategoriji. Riječ je o proizvodu koji vješto miksa dubinsku obnovu kožne barijere i snažno antioksidativno djelovanje. To radi zahvaljujući ekstraktu kupine i plavoga lotosa, te uz ceramide i ulje jojobe. Proizvod je i dermatološki ispitan te hipoalergen, pa je idealan za osjetljive kože, ali i za sve ostale koji trebaju brzinski oporavak ili dodatan boost hidratacije pred šminkanje. Zgodno je spomenuti i kako je samo iskustvo korištenja proizvoda super jer je dvofazno i dvobojno, a nekima će biti i dovoljno njegujuće da ljeti zamijeni kremu.
Round Lab Birch Juice SPF 50+
Znate li da je ovaj SPF već 5 godina zaredom osvajatelj nagrade za najbolji SPF u Koreji? Onda odmah znate koliko je dobar! Iznimno hidratantan, brzoupijajući i jednostavan za korištenje, ovaj SPF je primjer SPF-a kojega bi obožavali čak i oni kojima je svaki SPF pretežak i premastan – jer ovaj to zasigurno nije. Pritom je bogat biljnim ekstraktima koji pridonose obnovi, pročišćavanju i umirivanju kože, poput soka japanske breze, rimske kamilice i ekstrakta sladića.
Skin 1004 Madagascar Centella Ampoule
Ovo je vjerojatno i najpoznatiji proizvod na svijetu s Centellom Asiaticom odnosno biljkom Gotu kola. I to u impresivnoj formulaciji s čak 77% biljnog ekstrakta! Ova ampula nudi intenzivnu hidrataciju i uravnotežuje razinu sebuma, smanjujući akne, suhe mrlje, iritaciju kože i preuranjene znakove starenja kože. Mogu ga koristiti svi tipovi i problematike koža te će uistinu svi od njega imati benefita.
Tirtir Milk Skin Toner
Još jedan mliječni tonik koji osvaja Internet. Obogaćen s 2 % niacinamida, ekstraktom rižinih mekinja, ceramidom i pantenolom, ova veganska formula pruža dugotrajnu vlažnost te ostavlja kožu sjajnom, mekanom i blistavom. Ideja ovog tonika je ponovno umirivanje i obnavljanje kože, a obožavan je i kao hranjiva baza za makeup – posebice ispod njihovog popularnog pudera u jastučiću.

Pogodnost koja će vas osvojiti
U razdoblju od 1.4. do 30.4.2025. nakon svake kupnje uz skeniranje ‘Moj dm’ aplikacije u prodavaonicama dm-a, pri narudžbama na dm online shopu ili u ‘Moj dm’ aplikaciji, uz obavezno prethodno povezivanje dm active beauty i ‘Moj dm’
računa, svaki kupac na dar dobiva dodatan kupon iznenađenja 15x više bodova na određene proizvode.
Kupci svoje kupone mogu pronaći u ‘Moj dm’ aplikaciji unutar 24 sata od kupnje/online narudžbe, a iskoristiti unutar 14 dana od primitka kupona u svim prodavaonicama dm-a i putem dm online shopa. Minimalna vrijednost kupnje treba iznositi 1 €, a pogodnost se ne odnosi na kupnje darovnih kartica.
Novi kupci koji se registriraju putem ‘Moj dm’ aplikacije ostvaruju 10x više bodova za preuzimanje aplikacije i registraciju te 200 bodova za povezivanje ‘Moj dm’ i dm active beauty računa.
Foto: dm, iStock, Chat GPT