Često čitamo o raznim beauty proizvodima koji se u svijetu prodaju rekordnom brzinom. Iako bi se dalo diskutirati radi li se o dobrom marketingu, nekako se kod mnogih od njih pokaže da opravdavaju veliki ‘hype’ koji je stvoren oko njih i da brojnim ženama koje ih kupuju doista odgovaraju, pouzdani su i kupile bi ih ponovno. Jedan takav beauty preparat je i Kiehl’s Calendula tonik za lice, za koji smo uspjeli saznati kako se jedna njegova bočica u svijetu proda svakih 12 sekundi. Odnosno, u jednoj minuti, Kiehl’s proda čak pet bočica ovog tonika. Prilično dojmljiv podatak, zar ne? No što se točno krije u ovoj popularnoj bočici?
Kiehl’s Calendula tonik za lice
Ovaj tonik trenutno je veliki hit u Aziji, a žene ga ondje smatraju magičnom vodicom za lice, koju su još više počele kupovati otkako je Kiehl’s predstavio i Calendula & Aloe umirujuću hidratantnu masku.
Za tonike smo inače navikli da sadrže visoke koncentracije alkohola, kojim skidaju suvišni sebum s površine kože. No, nove generacije tonika, kojoj pripada i Calendula Herbal-Extract Toner, uopće ne sadrže alkohol i više nisu rezervirane samo za tretiranje masne i aknama sklone kože. To znači da će prednosti ovog Kiehl’s tonika osjetiti svi tipovi kože, a brzo će ga zavoljeti čak i oni najosjetljiviji.
Kiehl’s Calendula tonik formuliran je bez alkohola i na način da pomaže balansirati prirodna ulja na koži, bez pretjeranog isušivanja, zbog čega će ga posebno voljeti mješovita koža. Sposobnost regulacije sebuma, ovaj tonik duguje kombinaciji čistih biljnih ekstrakata, a u formuli ćete primijetiti i latice nevena, koje se ručno stavljaju u svaku bočicu. Tonik je uistinu svestran i može se koristiti kako bi uklonili ostatak make upa, osvježili T-zonu ili tretirali problematične zone na koži, a nabaviti ga možete i kod nas u hrvatskim Kiehl’s trgovinama.
Foto: Instagram