Nakon što smo odradili rekapitulaciju posljednjih revijskih prezentiranja u Parizu, poslije modnog mjeseca naš radar gorućih trendova prepuštamo beauty industriji. Loewe nas je iznenadio jednom od najseksepilnijih kampanja godine, a platinum plava se vratila na velika vrata. Francuski brend Guerlain u sklopu svojih noviteta prezentirao je ruž za usne koji prijeti postati esencijalni komad svake it devojke.
Po društvenim mrežama sigurno ste viđali ruž jedinstvenog oblika, a različitih printova. Međutim, njegov X faktor možete vidjeti upravo kada ga otvorite, jer se u sklopu istog nalazi i ogledalo. Guerlain Rouge G zaludio je internet, a u nastavku otkrivamo i zašto.
The making of it
Rouge G predstavlja liniju ruževa koju je francuska kuća kreirala u kolaboraciji s dizajnerom nakita Lorenzom Bäumerom. Poznati dizajner razgovarao je sa svojim prijateljima koji su se nalazili na poziciji kreativnog i umjetničkog vodstva Guerlain brenda, shvativši da žele kreirati nešto što nedostaje na tržištu. Lorenz je onda započeo svoj research, pokušavajući shvatiti što je to potrebno ženama tijekom nanošenja ruža – je li je to zapravo kvalitetna formula, ogledalo ili pak oboje?
Lorenz je shvatio da na tržištu nedostaje ruž koji u sklopu svoje ambalaže nudi i ogledalo, koje bi olakšalo nanošenje istog. Stoga, bilo je i više nego jasno da je ovaj inovativni tim došao do best matcha.
Također, ove ruževe karakteriziraju i autentični uzorci koji se nalaze na pakiranju – od leoparda, šljokica, krokodilske kože pa do novonastale kolaboracije s talijanskim brendom Pucci.
‘It’ girl essential
Spomenuti ruževi predstavljaju apsolutni essential, kako se vrlo lako mogu uklopiti s mnogim odjevnim kombinacijama i postati dio istih. Također, veoma su praktični, s obzirom na to da ćete noseći iste uštjedeti mjesta u torbici kada je ogledalo u pitanju.
Ruževe i kutijice možete naručiti na službenoj stranici Guerlain brenda, po cijeni od 80 eura i pronaći u bolje opremljenim parfumerijama.
*Tekst je preuzet s portala Journal.rs.
Foto: Instagram /@verycranberry, @guerlain, @hrumpis, @indiraci, @ulladieu, @julietta_mademoiselle /