Otkako je pokrenula svoj brend Fenty Beauty, Rihanna se pokazala kao pravo osvježenje na make up sceni. Cijela filozofija njenog brenda temelji se na inkluzivnosti i to mu je dosad donijelo ogromnu popularnost i basnoslovnu zaradu, jer Fenty Beauty reklamira se kao brend u čijoj će se ponudi napokon pronaći najrazličitije žene, svih mogućih tonova i podtonova kože. Hype oko brenda počeo je rasti kada je lansiran tekući puder s čak 40 nijansi, a novost koja ponovno obuhvaća sve žene su najnoviji ‘nude’ ruževi s potpisom Fenty Beautyja.
Riječ je zapravo o već dobro poznatim tekućim ruževima Stunna Lip Paint, koji su dobili tri nove ‘nude’ nijanse, jednako laskave na svakom tonu kože, što ih čini univerzalno privlačnima. Jedan je čokoladan, drugi roskasti, a treći je pravi ‘nude’ kakvim ga i zamišljamo.
Stunna Lip Paint Uncuffed
Uncuffed nijansa prva je u nizu koja se opisuje kao savršena ‘nude’ nijansa za usne. Riječ je o roskastom ‘nude’ tonu, koji se nanosi u jednom pokretu i savršeno uokviruje i prekriva usne sa svojim preciznim aplikatorom, pa će vam biti dovoljan tek jedan nanos boje da budete zadovoljne rezultatima ovog dugotrajnog mat ruža.
Stunna Lip Paint Unveil
Unveil je čokoladna smeđa ‘nude’ nijansa, koja dolazi u kombinaciji s formulom postojanom čak 12 sati na usnama. Čak i ako ste skeptične glede čokoladnih ruževa za usne, Rihanna će vas s ovom nijansom uvjeriti kako će podjednako dobro izgledati na svakom tonu kože.
Stunna Lip Paint Unbutton
Na ovoj, rekli bismo klasičnoj ‘nude’ nijansi za usne Rihanna je radila čak godinu dana kako bi ju maksimalno usavršila. Kako bi potkrijepila tvrdnju da pristaje svima, snimila je i reklamnu kampanju u kojoj se pojavljuje uz žene potpuno drugačijeg tona kože od svog pa je jasno vidljivo da ova laskava ‘nude’ nijansa svima savršeno pristaje. Ruževi su već došli u prodaju u Sephori.
Foto: Instagram