Posljednjih nekoliko godina svjedočimo sve većoj popularnosti prirodnih sastojaka u kozmetičkoj industriji. Štoviše, više u pitanju nije samo skincare na prirodnoj bazi već i make-up! Naravno, ne pričamo o DIY balzamima za usne u boji, već o kozmetici inspiriranoj skincareom koja – između ostaloga – na bazi prirodnih sastojaka njeguje kožu. Prirodni sastojci su tako postali ključni element u formulaciji kozmetičkih proizvoda, od pudera do ruževa za usne, te sve više osvajaju tržište.
Prirodno ili ipak “kemija”?
Ako mislite da je nešto na prirodnoj bazi sasvim prirodno, morat ćemo vas razočarati. Ono čega treba biti svjestan jest da svi prirodni sastojci ulaze u kozmetiku u nekoj svojoj kemijskoj izvedenici, umjesto kao organski proizvod. Ovo je u stvari pozitivna stvar jer tako možemo dobiti sve benefite pojedinog prirodnog sastojka i istovremeno biti lišeni moguće iritacije. Vrijedi zapamtiti kako “kemikalije” imaju loš imidž, no u smislu kozmetike – uistinu nisu nužno loše.
No vratimo se na bitno
Kako je započeo ovaj trend? Sve veća osviještenost potrošača o sastojcima koji se nalaze u kozmetičkim proizvodima potaknula je potražnju za prirodnim alternativama. Potrošači su postali sve svjesniji štetnih kemikalija i sintetičkih aditiva koji se mogu nalaziti u konvencionalnim kozmetičkim proizvodima te traže proizvode koji su sigurniji i nježniji prema koži.
Prirodni sastojci predstavljaju biljne ekstrakte, ulja, voskove, minerale i druge tvari koje se dobivaju iz prirodnih izvora. Ovi sastojci često imaju blagotvorne učinke na kožu, poput hidratacije, smirivanja upala, poboljšanja teksture kože i njene elastičnosti, što pridonosi generalnom zdravlju kože.
Razvoj tehnologije i istraživanja omogućio je kozmetičkim tvrtkama da formuliraju visokokvalitetne proizvode koristeći isključivo prirodne sastojke, a da pritom ne žrtvuju učinkovitost proizvoda. To je posebice bitno kod make-upa čija primarna uloga nije njega, već dekorativa. Iako trend okretanja ka prirodnijim izborima traje već godinama, tek u posljednje dvije godine svjedočimo uistinu kvalitetnom make-upu vrhunskih performansi. Bez zadrške možemo reći kako danas imamo širok spektar prirodnih make-up proizvoda koji pružaju izvrsne rezultate bez puno truda kod aplikacije.
Trendu se ne nazire kraj
Ovaj trend se stalno razvija i raste, potičući kozmetičku industriju na inovacije i prilagodbe. Potrošači sve više cijene transparentnost brendova, održivost, etičke prakse i odgovornost prema okolišu, što prisiljava proizvođače da se prilagode novim zahtjevima tržišta. Tako brendovi istražuju opcije korištenja organskih i certificiranih sastojaka, ulažu u reciklabilnu ambalažu, ne testiraju na životinjama i ne koriste životinjske sastojke. Izgleda da je isti trend poslužio i dm-u, koji je već tradicionalno održao beauty break i to inspiriran raskošnim teksturama i bojama neukroćene prirode.
Na dm beauty breaku po prvi su put uživali i kupci koji su doznali koje ih novosti očekuju u prodavaonicama dm-a i dm online shopu te koji će trendovi obilježiti proljetnu i ljetnu sezonu. Među njima se nalaze noviteti brenda Olival, Remington, Beauty of Joseon, Alverde i mnogi drugi. U nastavku možete naći i make-up na prirodnoj bazi koji će njegovati vašu kožu.
Pogodnosti u travnju
Najnovije make-up trendove uvijek možete pronaći i u dm katalogu prvog i šesnaestog u mjesecu, no jeste li znali da se u dm-u možete posavjetovati pri kupnji proizvoda? Ovaj mjesec uživajte u make-up novitetima koje će vam preporučiti dm-ove stručne prodavačice – a pritom i profitirajte. Naime, od 1. do 30. travnja kupnjom dva ili više proizvoda odabrane dekorativne kozmetike u prodavaonicama dm-a ili u dm online shopu, uz predočenje svoje dm active beauty kartice ostvarite 15x više bodova u svojoj ‘Moj dm’ aplikaciji. Istovremeno, za kupnju u prodavaonicama dm-a u vrijednosti iznad 25 € na dar dobivate praktičnu kozmetičku torbicu.
Foto: dm, Unsplash, Pexels, iStock