

Ako ste doživjeli eru “Instagram make-up looka” 2016. godine, vjerujemo da ćete se složiti da make-up dugo nije bilo popularniji. Kreativnost je frcala, skupljale su se palete sjenila, a čak i na posao i na faks išlo se s full glam šminkom. O popularnosti highlightera uopće da ne pričamo…
Posljednjih nekoliko godina svjedočimo popularnosti minimalističkih i što prirodnijih make-up lookova. Ipak, ako obožavate pudere s visokom pokrivnom moći, baking, jako konturiranje i puno highlightera – možda imamo dobre vijesti za vas. TikTok i Instagram reelsi ponovno vrve savršenim tenom i “nezamjenjivim” završnim korakom: make-up fiksatorima u spreju.
Iako nikada nisu potpuno nestali s beauty scene, njihov se povratak u fokus čini znakovitim. Kao da najavljuju povratak glamura i dugotrajnih lookova koje smo obožavali prije skoro deset godina.

Zašto odjednom svi na tržište stavljaju fiksatore?
U 2016. make-up je bio moćan, intenzivan i često zahtijevao više slojeva proizvoda. Fiksatori su tada služili kao ljepilo koje je sve držalo na mjestu – od mat pudera do slojeva highlightera.
Danas se njihova funkcija nije promijenila, ali se formula jest. Moderni fiksatori u spreju dolaze s unaprijeđenim sastojcima koji ne isušuju kožu, već nude njegujuće benefite. Tu su tako hijaluron, niacinamid ili antioksidansi, a uz to dolaze i u različitim finišima – mat, dewy, glowy ili soft-focus.
No primijetili smo kako veliki make-up brendovi ovog proljeća na tržište stavljaju upravo fiksatore u spreju, proizvod koji je sasvim pao u drugi plan uz aktualne trendove. Sve to nam daje naslutiti da se ljubav prema fiksatorima vraća iako beauty svijet danas balansira između clean girl estetike i Y2K nostalgije. Na kraju, to bi moglo značiti i da se vraćamo u eru full-face glamura. I iskreno? Nemamo ništa protiv.

Što fiksatore čini tako privlačnima?
Prije svega, fiksatori produljuju trajnost make-upa, čine kožu svježom tijekom dana i pomažu u spajanju svih slojeva make-upa za prirodniji dojam. Osim toga, novi val fiksatora dizajniran je za multitasking. Mogu se koristiti i prije šminke kao primer, tijekom dana kao refresh mist, i na kraju kao klasični fiksator.


Nagradite se bodovima kupnjom fiksatora!
Prodavaonice dm-a i dm online shop idealna su mjesta za pronaći novitete ili inspiraciju u svijetu make-upa. Od 01. do 30. travnja kupnjom 2 ili više proizvoda odabrane dekorativne kozmetike* u prodavaonicama dm-a ili dm online shopu, kupci uz predočenje svoje dm active beauty kartice ostvaruju 10x više bodova.
Od 16. do 30. travnja pri kupnji odabranih proizvoda dekorativne kozmetike* u vrijednosti iznad 35 eura kupci dobivaju kozmetičku torbicu gratis – vrijedi za kupnju u prodavaonicama dm-a.
Prodavaonice dm-a nisu samo mjesto kupnje dekorativne kozmetike renomiranih brendova, već se tu za kupovinu dobiva više, a ujedno su i mjesto pružanja usluge savjetovanja. Kupci uvijek mogu pronaći inspiraciju u prodavaonicama dm-a i dm online shopu, a najnovije trendove mogu pronaći i u dm katalogu.
*Više info na Proljeće je najbolje vrijeme da procvjetate! ��| dm Hrvatska
Foto: dm, Sora, Chat gpt