Prvo Kylie, zatim Rihanna i mnoge druge
Zvijezde se danas sve više okreću osnivanju vlastitih make up linija, a ulaganje u make up brendove postao je jedan od najunosnijih načina zarade. Nezaobilazna Kylie Jenner je jedna od prvih koja je sa svojim svemirski poznatim lip kitovima poharala svijet u 2015. Istog trenutka kad je prva tri lip kita stavila u prodaju u sekundi su bili rasprodani. Jenner je 2018. godine američki poslovni magazin Forbes proglasio prvom najmlađom milijarderkom na svijetu, što ne začuđuje s obzirom na to da se svaki njen proizvod rasproda u trenu, i tako već godinama.
Prošle je godine lansirala i svoj skincare brend Kylie Skin koji je na prvu dobio vrlo oštre kritike, ali brojevi prodanih proizvoda govorili su suprotno. Kylie je poznata i po svojim novogodišnjim i rođendanskim limited edition kolekcijama, suradnjama s ostalim članicama klana Kardashian-Jenner i suradnjom s francuskim brendom Balmain.
Jedna od najpoznatijih pjevačica današnjice Robyn Rihanna Fenty, poznatija kao Rihanna, započela je make up brend Fenty 2017. godine. Time magazin je brend proglasio najboljom inovacijom 2017. godine. Rihanna je bila jedna od prvih koja je proširila svoju liniju pudera, tako da svaka žena ima svoju odgovarajuću nijansu. Posebno je obratila pozornost na tamniju put jer je smatrala da ostali beauty brendovi to dotad nisu nudili. Fenty uvijek u svojim reklamama nastoji pokazati što više različitosti čime je brend prepoznat u svijetu. Također, Rihanna je poznata i po zanimljivom pakiranju svojih proizvoda, što je još jedna stavka koja je izdvaja iz mase. Njezini proizvodi imaju zanimljive nazive i nerijetko se u njihovom kreiranju upotrebljava sleng što je magnet za kupce diljem svijeta. Taj magnet, prema službenim podacima iz 2018. godine, u slučaju Fenty Beautyja težak je impresivnih 570 milijuna dolara, koliko su iznosili prihodi brenda za 2018.
Lady Gaga se nakon uspješnice s filmom “A Star is Born” s Bradleyem Cooperom odlučila iskusiti u dekorativnoj kozmetici. Brend Haus Laboratories, ili skraćeno Haus Labs, pokrenula je sa svojom dugogodišnjom make up artisticom Sarah Tanno-Stewart. Prošle godine na ljeto je objavila prvu Instagram objavu kako bi najavila novu make up liniju. Napisala je: “Jako sam zahvalna što je make up potaknuo hrabrost u meni za koju nisam znala da je imam.” U prvom valu je izbacila olovke za usne, sjajila za usne i tekuća sjenila za oči. Na jednoj objavi na službenoj Instagram stranici napisano je: “Naša vizija je širiti dobrotu, hrabrost i kreativnost – i ako to znači ljepota…” uz hashtag #battleforyourlife iza kojeg se krije i cijela filozofija brenda. Gaga je rekla da neće koristiti photoshop i retouch na fotografijama sebe i svojih modela što je njena publika jako dobro prihvatila.
Svih ovih celebrity make up kolekcija prisjetile smo se ovih dana, kada je pjevačica Selena Gomez najavila da izbacuje vlastitu liniju Rare Beauty. Šuškanja da Gomez započinje liniju kozmetike počela su još prošle godine, no pjevačica se nije oglašavala sve do 4. veljače kad je službeno otvoren Instagram profil gdje u opisu objave piše što brend zagovara: “Naša osnivačica Selena Gomez vjeruje da su svi posebni i rijetki. Ali danas je puno ljudi zarobljeno nerealnim očekivanjima koje je nemoguće ostvariti. Rare beauty se temelji na prihvaćanju sebe – i pronalaženju prave ljepote u vašim nesavršenostima.” U Instagram liveu, Selena je izjavila da je na brendu radila zadnje dvije godine i da je okupila tim od 28 predivnih ljudi. Još uvijek se ne zna mnogo o proizvodima, ali je najavljeno da će u američke prodavaonice Sephore stići ovog ljeta.
Nema sumnje da se pravi razlog zbog kojeg se sve više zvijezda okreće beauty svijetu krije u novcu, jer su žene spomenute u tekstu svojim imenom, likom i djelom uspjele i kraj svojih osnovnih karijera izgraditi prava mala carstva ljepote, teška milijune dolara.
Tekst: Lea Jajaš
Photo: Instagram