Najprisutniji (i najprodavaniji) proizvod na svjetskom beauty tržištu trenutno su – balzami za usne. Atraktivne mirisne note, estetski zadovoljavajuća pakiranja, a sada već i maske za mobitel koje služe kao njihov držač – sve je to sjajan marketinški plan koji ovaj proizvod lansira u bestsellere.
U nastavku teksta čeka vas odgovor na temu – Zašto svi beauty brendovi u fokusu trenutno imaju balzame za usne?
Lip balm mania
Ako malo bolje razmislite – balzam za usne ne ide u više nijansi kao puder ili korektor, ne mora imati specifičnu četkicu kao maskara ili određenu teksturu kao puder u prahu tako da je veoma lagan za distribuciju, ali i samu prodaju. Sve i da se više od 2/3 svjetske populacije ne šminka – svi će željeti imati negovane usne što ovaj proizvod čini zauvijek poželjnim, a online kupovina je sigurna jer gotovo ne možete promašiti željenu nijansu kao kod drugih proizvoda. Cijena balzama za usne ide do nekih 20-25$ tako da će svatko od nas u nekom trenutku odvojiti ovu sumu za proizvod oko kojeg je trenutno najveći hype, što ga opet čini vrlo traženim i isplativim.
Brend Fenty Skin, iza kojeg stoji pjevačica i makeup mogul Rihanna, otišao je korak dalje i napravio unisex balzam za usne koji reklamira njen dugogodišnji emotivni partner Asap Rocky. Odjednom, gomila macho muškaraca širom svijeta vidjela je da je u redu voditi računa o svojim usnama, pa je prodaja ovog proizvoda (logično) porasla za 300%.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Koji su trenutno najtraženiji balzami za usne?
Glavni sastojci današnjih proizvoda za njegu usana su hijaluronska kiselina, skvalan i peptidi, što ih čini proizvodima nove generacije. Na prvom mjestu je naravno Rhode, kako se Hailey Bieber u posljednje dve godine fokusirala na agresivan marketing svojih proizvoda za usne, koje svi koji su ih probali hvale. Visoko se kotira i brend Summer Fridays, iza kojeg stoje dvije američke influencerice koje su prvo krenule s maskama za lice, da bi (prativši potražnju tržišta) asortiman proširile i na proizvode za njegu usana.
Nedavno je i Kylie Skin brend izbacio svoju verziju ovog proizvoda kojem su dali titulu lip butter (dolazi u aromi vanilije pomiješane s karamelom), a proizvođač gotovo garantira da regenerira usne za samo 24 sata. Spomenuli smo i Fenty Skin i legendarni Lux balm, a sve su ovo trenutno bestselleri na svjetskom beauty tržištu.
Za kraj, tu su i Balm dotcom opcije brenda Glossier koji je već nekoliko godina na trending listi favorita svih makeup i beauty fanatika širom svijeta.
*Tekst je preuzet sa Journal.rs.
Foto: Instagram / @lapetitechicmommy / @kylieskin / @rhode / @fentyskin / @summerfridays / @glossier / @sascha.skincare