Znate li da je jedan od pionira profesionalne kozmetike u Španjolskoj ujedno i jedan od brendova koji su napravili značajniji utisak kada pričamo o tretmanima njege u Europi? Germaine de Capuccini jedan je od anti-aging brendova o kojima morate znati više – a sada napokon imate i priliku. Tvrtka Bahlen Beauty službeni je distributer ovog legendarnog skincare brenda koji je već sada dostupan na policama kozmetičkih salona, ali i na mnogobrojnim webshopovima u Hrvatskoj.
Brend s povijesnim značajem
Priča Germaine de Capuccinija započinje u 60-ima, a u potpunosti je djelo svojevrsne skincare vizionarke Carmen Vidal. Kako je tada Pariz nadmetao kako modne, tako i beauty trendove, a španjolska kozmetika je bila pretežito prirodna i nastala iz tradicionalnih receptura, Vidal je željela ponuditi odmjeren miks prirodnosti, sofisticiranosti i elegancije u jednom proizvodu.
Spojila je bazu tradicionalne prirodne kozmetike uz mirisne i mazne teksture karakteristične za francusku kozmetiku i ponudila ih u svom salonu Germaine de Capuccini otvorenom 1964. godine. Kozmetiku su pratili i tretmani lica koje je u potpunosti samostalno osmislila, a danas su temelj onoga što brend predstavlja.
Danas, Germaine de Capuccini se može pohvaliti s više od 20000 SPA centara i kozmetičkih salona u kojima se ekskluzivno koristi njihova profesionalna kozmetika, a dio je i mnogobrojnih svjetskih hotela i njihovih wellness kutaka.
Germaine de Capuccini pristup pomlađivanju
Ono što ih ističe su njihove skincare formule. Naime, brend intenzivno radi na osmišljavanju patentiranih sastojaka za ubrzavanje regeneracije kože, dubinsku hidrataciju i umirivanje koji su tada svojstveni samo za njihove proizvode.
U potpunosti su posvećeni istraživanjima njege kože, gdje su fokusirani na rješavanje pojedinih kožnih problema direktno na njegovom izvoru. Neke od njihovih formula su rađene godinama, ali zato iza sebe imaju mnogobrojna istraživanja – a i nagrade – koja potvrđuju njihovu djelotvornost.
Proizvodi se stvaraju pod izrazito strogim uvjetima medicinsko-farmaceutskih kriterija te rigorozno testiraju na učinkovitost i sigurnost, čime možete zaključiti kako ovaj prirodan brend ima temelje čvrsto postavljene u novim inovacijama i tehnikama. Jednako tako, ponosni su što ne testiraju proizvode na životinjama, formuliraju bez parabena i bez mikročestica.
Raznolikost ponude
Iako su prvenstveno skincare brend, Germaine de Capuccini nudi i dekorativnu kozmetiku koja je također od sada dostupna u Hrvatskoj. Od pregršt postojećih linija, trenutno je dostupno 9 linija za njegu kože lica, 2 linije za njegu tijela, makeup i linija proizvoda za zaštitu od UV zračenja. Ako se odlučite za salonsko Germaine de Capuccini iskustvo, vrijedi znati kako svaku od ovih linija prati i poseban profesionalni tretman njege.
Ipak, želite li isprobati neke od proizvoda kod kuće, sugeriramo Timexpert Radiance C+ liniju, njihovu bestseller liniju za pomlađivanje i sjaj kože s patentiranim vitaminom C. Uz vitamin E i feruličnu kiselinu, proizvodi iz ove linije pridonose čvrstoću kože promovirajući novi kolagen, pritom uklanjajući mrljice i davajući sjaj.
Za optimalne rezultate, preporučuje se korištenje uz masažnu loptu za stimulaciju i podizanje facijalnih mišića, uklanjanje tenzija i promoviranje cirkulacije za zaglađen, plump i sjajan ten.
Izvrsna prilika za upoznavanje
Povodom Black Fridayja, Bahlen Beauty nudi 20% popusta na cjelokupni asortiman Germaine de Capuccini u Bahlen Beauty Showroomu na Trgu kralja Petra Krešimira IV/7, za narudžbe putem Instagram profila kao i na narudžbe preko Wolta. Izvrsna prilika za isprobati neke od svjetski poznatih proizvoda za njegu ove španjolskog skincare brenda.
Foto: Germaine de Capuccini, Instagram