Kako poboljšati produktivnost?

Kako poboljšati produktivnost?

Pod stresom ste jer na dnevnoj bazi nikako ne uspijevate obaviti sve zadane zadatke, bilo na poslu ili u privatnom životu? Problem je to modernog čovjeka koji u kratka 24 sata mora žonglirati između više važnih sfera, a što vrijeme dalje odmiče i popis briga postaje veći. Teško je i samcu, a kamoli osobi koja mora organizirati aktivnosti cijele jedne obitelji te se uz to baviti i zadacima na radnom mjestu, održavati kućanstvo i još milijun popratnih sitnica koje se jave na dnevnoj bazi.

produktivnost4

Zbog svega toga ostajemo iscrpljeni, nezadovoljni i nemotivirani za sljedeći dan, tjedan, godinu, no možda bi razina stresa mogla pasti uz dobru organizaciju i neke ‘prečace’ uz koje bi dnevna učinkovitost porasla na zadovoljavajuću razinu. Razdijelite život na polja i razmislite jeste li u svakom od njih dovoljno fokusirani, ako niste, pokušajte razmisliti zašto jer je velika vjerojatnost da ćete poboljšanjem jedne sfere odmah osjetiti i bolju koncentraciju u drugoj.

produktivnost2

Počnite od planiranja dovoljno sna kako bi se mogli ustati ranije. Čak i ako niste jutarnji tip, iznenadili bi se koliko stvari stignete ako se probudite ranije ujutro, a i navika čini čuda. Možda se jednom okrenete i zapitate zašto si oduvijek dan niste planirali na isti način. Idealna opcija bila bi ujutro odraditi lagani trening i dobro doručkovati kako bi razina energije bila visoka što duže i kako bi radni dan bio što produktivniji.

produktivnost3

Ne dajte da vam pažnju odvlače brojne notifikacije na telefonu. Sklonite mobitel sa strane ili ugasite sve nepotrebne obavijesti osim onih hitnih, poput poslovnog e-mail računa i poziva. Sve drugo može pričekati, a ako je iznimno važno osoba s druge strane uvijek zna da vas može nazvati. Tako će vam se pozornost manje skretati na nebitno i u bržem ćete roku završiti ono što morate te ćete biti opušteniji u privatnom životu.

produktivnost1

Uvijek prvo odradite najzahtjevniji zadatak u danu jer će vam inače ‘visjeti’ nad glavom i odvlačiti potrebnu pažnju sa svega ostalog. Jednom kad skinete taj kamen sa srca ostaju vam lakše obaveze s kojima ćete se bolje uhvatiti u koštac.

produktivnost5

Čuvajte svoj radni prostor, ali i dom, organiziranim i čistim jer na taj način ‘čistite’ nered u glavi i puno lakše dolazite do potrebnih stvari. Jednom kad kreirate svoj vlastiti organizacijski sistem sve će probleme biti lakše riješiti i bit ćete produktivniji, samo to zahtijeva malo planiranja unaprijed.

Foto: Nasty Gal, Lazy Oaf

Učitati još
Zatvori