Iz tjedna u tjedan, svijet beauty proizvoda neprestano nas iznenađuje neobičnim idejama, kombinacijama i novim proizvodima. Dok ćemo neke neočekivane nove proizvode opisati kao genijalne, druge ćemo svrstati u grupu bizarnih. Posljednji u nizu je spoj mnogima omiljenog alkoholnog pića i neočekivanog make up proizvoda. Na granici između genijalnog i bizarnog nalazi se Grouponov novi lak za nokte s okusom prosecca koji, osim okusa tog omiljenog alkoholnog pića, sitnim zlatnim glitterom i gotovo prozirnom zlatnom bojom na vaše nokte prenosi njegovu pjenušavost, zlatnu boju i eleganciju.
Iako će se loša navika grickanja noktiju na prvu ponovno učiniti primamljivom, osim pravog prosecca, u popisu sastojaka koji se nalaze u ovom neočekivanom novom beauty proizvodu Groupon je naveo i manje privlačne sastojke poput alkohola, umjetnih aroma, bojila i kemikalije koje se nalaze u gotovo svakom laku na nokte. Također, iz Groupona napominju kako je njihov novi lak za nokte izuzetno zapaljiv i kako se, iako će se na britanskom tržištu pojaviti 1. travnja, ne radi o prvoaprilskoj šali. Kratku najavu za najnoviji bizarni proizvod beauty industrije možete pogledati u nastavku.
https://www.youtube.com/watch?v=BHwuMwjNkew
Tekst: Ela Jarni
Foto: Groupon, YouTube