Znate li što je digitalna ljepota? Nazivaju je još i metaverse ili cyber ljepotom, no odnosi se na istu stvar: savršeno stapanje futurizma i digitalnih elemenata s realnosti, a digital lavander je boja koja ga savršeno opisuje.
Što je cyber beauty?
Digital ili cyber beauty je novi trend u kozmetičkoj industriji koji se fokusira na korištenje digitalnih tehnologija za stvaranje ili poboljšanje izgleda. Ovi trendovi obuhvaćaju korištenje različitih aplikacija i softvera za uređivanje fotografija i videozapisa, kao i korištenje digitalnih filtera i efekata za poboljšanje izgleda kože, kose i drugih dijelova tijela.
Neki od popularnih digitalnih beauty trendova uključuju korištenje aplikacija za uređivanje fotografija kao što su Facetune ili Photoshop, korištenje filtera za poboljšanje boje kože i uklanjanje nepravilnosti, te korištenje virtualnih aplikacija za isprobavanje različitih frizura, make-upa i modnih stilova.
Povratak u realnost
Iako je sve krenulo kroz metaverse prizvuk te nadograđivanje izgleda svoje digitalne persone, cyber beauty se preselio i u svakodnevni život kreiranjem inovativnih i digitalnim svijetom inspiriranih makeup lookova. Prije svega koristeći nijansu koja se definirala kao it boja 2023. godine: digital lavander.
Kako je digitalan prostor pomalo hladan, tech kompanije trude se prepoznati potrebu za više otvorenim, simpatičnim i toplijim digitalnim iskustvima. Za vrijeme pandemije, Internet se pokazao kao utješno mjesto za mnoge koji nisu vrijeme mogli provoditi sa svojim bližnjima već su nove zajednice stvarali u digitalnim sferama. Smatra se da se tu izrodio i trend boja koje na neki način povezujemo s digitalnim; tonovi plave, tirkizne, ružičaste i ljubičaste, koja se istaknula kao dominantna.
Zašto digital lavander?
Boje i materijali imaju utjecaj na ljude i mogu uvelike utjecati na raspoloženje. Pastelne boje često prizivaju osjećaj mira i djeluju eterično, a upravo je lila korištena kako bi kupcima u komunikaciji s tehnologijom dala iskustvo na emotivnoj razini. Također, malo po malo se vraćala u oko javnosti kroz makeup i modne kolekcije, a popularizacijom stila 80-ih ljubičasta kao takva vratila se na velika vrata.
Još su 2021. godine WGSN i Coloro najavili kako će upravo 2023. godina biti godina boje digital lavander, a pogledamo li aktualne modne piste, kao i sve češće birane red carpet makeup lookove – predikcija je svakako bila točna.
Nijansa koja opušta – i vrlo je chic
Naime, digital lavander ima i pozitivan utjecaj na one koji je konzumiraju, jer je nijansa opisana kao nada, pozitiva, optimizam, eskapizam, imaginacija, kreativnost, spokoj i balans. Nakon trenda „Barbiecore ružičaste“, ova lila nijansa nam dolazi kao osvježenje. Istovremeno može biti elegantna, ali i vrlo cool. Jednako dobro izgleda u vidu večernje haljine, koliko i u streetwear kombinaciji.
Nijansu su primijetili i pripadnici Gen Z generacije što znači samo jedno – digital lavander će se zadržati!
Kako nositi digital lavander i cyber beauty?
Upravo je „kako nositi boju lavande“ jedna od ključnih pretraga na Tik Toku, bilo da se odnosi na makeup ili na modne odabire. Popularnosti ljubičaste u makeup smislu svakako je pridonijelo i ljubičasto rumenilo čiji hashtag broji preko 40 milijuna pregleda!
Cyber beauty se osim nijansama koje asociraju svemir, najbolje naglašava i bojama metala, među kojima srebrna svakako prednjači. Također, odnosi se na poigravanje tušem i iscrtavanje finih linija koje artistički nadilaze obično mačkasto oko, dok se sjenilo aplicira preko cijeloga kapka s više naglašenim rubovima. Usput, šljokice su itekako dobrodošle!
Lila pogodnosti u dm-u
U suradnji s dm-om koji ovoga tjedna ususret proljeću slavi upravo boju digital lavander, pripremili smo vam pregled artikala koji će vam pomoći kreirati cyber beauty look. Za kupnju odabrane dekorativne kozmetike u dm-u kupci do 30. travnja dobivaju 15 x puta više bodova na svojoj dm active beauty kartici, a ako u istom razdoblju kupe te proizvode u dm prodavaonici u vrijednosti većoj od 15 eur/113,02 kn, na dar će dobiti spužvicu za nanošenje makeupa.
Foto: Imax, dm, Unsplash, Pexels