U zagrebačkoj parfumeriji Lana, prošlog je tjedna održano jedno intimno parfemsko događanje, organizirano za predstavnike medija i VIP kupce parfumerije. U središtu priče našlo se predstavljanje dvije kolekcije omiljenih niche parfema by Kilian. Jedna je From Dusk Till Dawn, nastala povodom godišnjice brenda Kilian, a druga je A Night To Remember – limitirana kolekcija s 5 postojećih bestseller mirisa pakiranih u torbice s natpisima, koje kupac može izabrati po želji.
Podjednako zanimljiv dio večeri kao onaj u parfumeriji Lana, bila je večera u novootvorenom hotelu Le Premier u Zagrebu. Za okupljene uzvanike kuhao je chef s dvije Michelinove zvjezdice, Stefano Cosittini, koji je osmislio menu u duhu crne i zlatne boje, kao i nove Kilian kolekcije. Gošća večeri bila je harfistica Doris Karamatić, koja je svirala melodije povezane s Kilianovim mirisima. Posebna gošća iz Kiliana bila je Julie Yildiz, export menadžerica za Europu.
No, kako je došlo do stvaranja novih kolekcija? Budući da Kilian Hennessy ove godine slavi deset godina redefinirane umjetnosti svojih suvremenih parfema, kolekcijom From Dusk Till Dawn pozvao nas je u novo Zlatno doba, inspiriran senzualnim glamurom i raskošnim luksuzom bečke secesije, kao i njenim najuvjerljivijim umjetnikom Gustavom Klimtom.
Novosti iz by Kilian svijeta
WOMAN IN GOLD je miris iz kolekcije inspiriran istoimenim portretom vodeće bečke umjetničke zaštitnice i proizvođačice ukusa Adele Bloch-Bauer iz 1907. — jedine žene koju je Klimt oslikao dvaput. Woman in Gold je puna istog složenog sjaja, mahnitog glamura i intrige.
GOLD KNIGHT je miris inspiriran poletnim, zlatom oklopljenim vitezom na Klimtovoj slici Beethoven Frieze iz 1902. Gold Knight suprostavlja mračnu senzualnost pačulija s pjenušavom svjetlošću bergamota i anisa, i toplog zlatnog svjetlucanja vanilije i meda.
A NIGHT TO REMEMBER, limitirana kolekcija 5 najboljih mirisa, najbolje se može opisati Kilianovim riječima: “Želio sam da Vam ova kolekcija stavi osmjeh na lice i da ovi citati budu početak razgovora – za noć za pamćenje.“
Foto: PR