Integralni hoteli novi su hit u turizmu

Integralni hoteli novi su hit u turizmu

Igor Kordić i Tomislav Zovko

Igor Kordić i Tomislav Zovko

Razvoj nove ponude turističkog smještaja u punom je zamahu, a integralni hoteli nova su dimenzija turističke ponude ne samo u Hrvatskoj, već i u svijetu. Stvaranje ovakve vrste smještaja donosi brojne prednosti za samu destinaciju u kojoj se ono nalazi. Integralni hoteli potiču stvaranje novih turističkih proizvoda u destinaciji i uključuju lokalno stanovništvo u cjelokupnu ponudu. Nadalje, promoviraju destinaciju u kojoj se nalaze što omogućava suradnju sa samom destinacijom.

Ono što će zasigurno doprinijeti razvoju turizma Hrvatske osmišljavanjem novih vrsta smještajnih kapaciteta je rast kvalitete same turističke ponude, također tu je i rast popunjenosti, ali i produljenje sezone. Sve o ovom novom pristupu turističkog smještaja ispričao nam je Igor Kordić, uz Tomislava Zovka, suosnivač & COO ZigZag Apartmana, tvrtke koja nudi upravo takav, novi i inovativan smještaj.

T2

1. S obzirom na brzorastući trend integralnih hotela, zanima nas Vaše viđenje takvih objekata… O čemu se zapravo radi i zašto postaju sve češći odabir gostiju? Što ih razlikuje i ističe od ostatka hotelske ponude?

Integralni hotel je dobar koncept jer potiče profesionalizaciju tržišta apartmana u hrvatskoj. Čini ga tri ili više apartmana, na različitim lokacijama ali u istom mjestu kojima se upravlja s jedne lokacije tj. recepcije. Recepcija mora gostu omogućiti da plati smještaj, prijavi mu boravište te mu dati sve potrebne informacije oko njegovog boravka u našem smještaju i destinaciji.

Ponuda apartmana u Hrvatskoj je velika, i po tome smo jedinstveni u svijetu no prosječna kvaliteta nije na razini današnjih očekivanja turista. Integralni hotel, kao zakonska platforma uvjetuje da se izdižemo od prosjeka i da gostima pružimo uslugu na visokom nivou.

Tomislav Zovko i Igor Kordić

Tomislav Zovko i Igor Kordić

Najbitnije je što mi ovim konceptom poslovanja nudimo gostu i da je gost zadovoljan. To nas izrazito odvaja od drugih pružatelja usluge smještaja u apartmanima jer imamo recepcije, 365 24/7 podršku, gost može uvijek bukirati i platiti svim mogućim sredstvima plaćanja (kartice, virmanski i gotovinski). Sve je podređeno gostu i njegovom zadovoljstvu.

P5

2. Model Vaših Zig Zag Apartmana pokazao se kao idealno rješenje za male iznajmljivače i pravne osobe… U planu Vam je do kraja 2018. u ponudi imati 1000 apartmana. Radi se o brzom i uspješnom rastu – koliko je zahtjevno pratiti trendove u turizmu, marketingu, prodaji te na kraju pružiti vrhunsku uslugu s obzirom na toliki i brzi rast?

U vrlo kratkom vremenu zaslužili smo kredibilitet i pozitivan image te nam se vlasnici nekretnina doslovno svakodnevno javljaju i nude svoje nekretnine po cijeloj Hrvatskoj pa imamo puno posla u kvalitetnoj selekciji jer ne može bilo što biti u našoj ponudi.

Logistika koja prati taj razvoj je jako zahtjevna, isto kao u bilo kojem poslu u kojem uz rast morate održavati kvalitetu na nivou. Nama je još malo izazovnije jer se bavimo uslužnom djelatnošću i radimo 365 dana u godini. Standardizacija rada i poslovnih procesa nam to olakšava no najbitniji su naši zaposlenici koji vjeruju u naše standarde, vizije i ciljeve te svakodnevno marljivo rade da to ispune. Jako je bitno graditi kvalitetne odnose unutar tvrtke i međusobna poštovanja da bi uspjeli u svemu što naumimo, a imamo jako puno ideja i ciljeva.

RS1

3. Prvi ste 2014. otvorili integralni hotel. Gledajući unazad i uspoređujući taj početak sa sadašnjom situacijom, kako biste komentirali situaciju na tržištu? Je li ovakav model ‘uzdrmao’ do sada jasno podijeljenu, no i ustaljenu ponudu hotela?

Ponosni smo što smo prvi jer smo time pokazali da smo uvijek nekoliko koraka ispred drugih. Od 2014. do danas se nije puno toga po pitanju Integralnih hotela promijenilo. Više se promijenila svijest o kvaliteti apartmana i popratne usluge. Nove “city break” destinacije u Hrvatskoj imaju jako dobru ponudu apartmana i konkurencija je stvarno dobra. Apartmani su sigurno uzeli dio kolača hotelima no vlasnici hotela i apartmana trebaju gledati kako će svojim proizvodom ili uslugom podizati kvalitetu destinacije pa će se time povećavati potražnja i svi ćemo biti zadovoljni.

DD4

4. Osim ponude u Hrvatskoj, otvorili ste ZigZag Beograd 2014. i ZigZag Vienna 2015. – koliko je drugačije poslovati s ovakvim modelom van Hrvatske?

Naše poslovanje bilo je uspostavljeno na način kako i danas poslujemo i prije nego je uvedena nova kategorija hotela u Hrvatskoj. Na isti taj način poslujemo i u Beogradu i Beču, jedino što tamo nemamo formalnu potvrdu naše profesionalnosti.

C1

5. Nakon plana 2018. godine i ostvarenih 1000 apartmana u ponudi kako vidite svoj daljnji rast? Pretpostavljam da Beograd i Beč nisu kraj, već početak…

Već neko vrijeme imamo viziju razvoja po metropolama Europe, a prva sljedeća bi mogla biti Ljubljana, pa Budimpešta, Milano itd. Hrvatska će nam do daljnjeg biti prioritet jer ima nevjerojatan potencijal rasta. Naše naslijeđe apartmana popularno zvanih ali nerazvijenih “Zimmer frei” čini nas jedinstvenim u svijetu. Hrvati “od uvijek” imaju apartmane, dok su najveće svjetske metropole tek pojavom Airbnb-a po prvi puta susrele s pojmom apartman za kratkoročni najam.

Uz navedeni rast jako ćemo se potruditi stvoriti tvrtku u kojoj svi rade sa zadovoljstvom i gdje se gosti osjećaju zadovoljno.

DD2

T3

RS2

Foto: Pixell, Zig Zag

Učitati još
Zatvori