Završio je još jedan Weekend Media Festival

Završio je još jedan Weekend
Media Festival

weekend slider fejs – kopija

Velikim koncertom Ljetnog kina završilo je 9. izdanje Weekend Media Festivala. Stara tvornica duhana u Rovinju, ugostila je 156 govornika i više od 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca. Na najvećem događanju medijske i komunikacijske industrije u regiji sudjelovalo je i 400 studenata iz cijele regije te oko 550 akreditiranih novinara.

Još su jednom 4 dana koliko festival traje upotpunjena zanimljivim predavanjima i dobrom zabavom, posebice sami vikend. Treći dan Weekenda započeo je panelom “One on One” Zorana Šprajca i predsjednika uprave Hrvatskog Telekoma, Davora Tomaškovića izazvao veliki interes publike.

weekend-media-festival-2

Još jedan od zanimljivih panela bio je onaj futurista Garyja Whitehilla koji je poručio iz Rovinja da ljudi više neće tražiti nego stvarati poslove. „Danas svijetom vladaju ljudi u odjelima. Pametni gradovi će funkcionirati bez posrednika. Svi će biti tvorci, a ljudi će se usredotočiti na kreativnu energiju i na ono što zaslužuju, a zaslužuju bolje“, zaključio je Whitehill.

Kako se s izazovima nose vodeći brandovi u svijetu na panelu „Globalni brendovi“ raspravili su John Brady, direktor marketinga British American Tobacco za Hrvatsku, BiH i Sloveniju, Martina Ćurić, voditeljica marketinga i komunikacija Schneider Electric UAE, Roberto Giugliano, direktor marketinga Heineken Hrvatska te Vesna Vlahović-Dašić, marketing menadžerica Coca-Cole Adria i Bugarska.

weekend-media-festival-3

Jeremy Tai Abbett, kreativac iz Google-a procjenjuje da je najveći izazov s kojim se danas suočava marketinška industrija velika količina sadržaja i njegova dostupnost pa je potencijalna opasnost da se oglas u koji je mnogo uloženo ne vidi. „Danas svatko može ostavljati poruke, filtrirati i promovirati svoju ideju te na tome zarađivati. Novac prati pozornost“, poručio je Abbett i zaključio da je današnja tehnologija jednostavna i jeftina, a samim time i zabavnija.

Kako osvojiti različite generacije potrošača veliki je izazov oglašivača o čemu se ekstenzivno raspravljalo, najproblematičnije su mlade target skupine poput Millenialsa kojima se mora pristupati na pametan način kako ne bi izgubili interes.

weekend media festival

Kreativno okruženje u Rovinju bila je prilika da se svim ljubiteljima ludog provoda predstavi prvi tematsko-zabavni park za djecu i odrasle po uzoru na poznate svjetske centre adrenalinske zabave. U Biogradu na Moru na 45.000 četvornih metara u tijeku je izgradnja Mirnovec parka, najveće investicije u industriji zabave u zemlji, vrijedne 15 milijuna eura. Investitor je regionalni lider i poznati proizvođač filmskih i zabavnih efekata, Mirnovec pirotehnika iz Samobora. Posjetitelji parka na jednom će mjestu imati na raspolaganju 26 atrakcija podijeljenih u tri tematske cjeline: Gusarski grad, Divlji zapad i Svemir.

Učitati još
Zatvori