Luksuzni modni brendovi desetljećima se upuštaju u ugostiteljske vode, pa posljednjih nekoliko godina svjedočimo pravom boomu fashion hotela, restorana i barova. Dobra je to taktika, naime potrošači traže dodatna iskustva svojih omiljenih brendova. Međutim, najveća konkurencija vidljiva je bila ovoga ljeta kada je vladala prva bitka za klubove na plaži. Brendovi se natječu tko će zauzeti ljetna top mjesta i opremiti ih ležaljkama za sunčanje, suncobranima i ručnicima sa svojim logom na traženim lokacijama od Saint-Tropeza, Marbelle, pa sve do Maldiva i Kine. Tim su stopama polako krenuli i high street brendovi, a svakako se ističe Zara.
Već smo znali da Zara kao inspiraciju za svoje kolekcije često nalazi među kreacijama velikih i poznatih modnih kuća. Ipak, u tom pohodu na tržište, sada nudi ne samo odjevne komade, već i iskustvo kupovine nalik na ono koje možete očekivati u pojedinim trgovinama luksuznih brendova. Prada je ranije ove godine otvorila kafić u Londonu, gdje su posluživani kolači s logom čuvene talijanske kuće. No španjolski fast fashion brend Zara uskoro bi mogao postati i fast coffee lanac kafića, s obzirom na to da je prošlog vikenda otvoren prvi Zara Café u šoping centru u Dubaiju.
Vodimo vas u virtualno razgledavanje.
Zara Café in Dubai
U prestižnom šoping centru Mall of Emirates u Dubaiju, nakon višemjesečnog renoviranja konačno je otvorena Zara. Međutim, s izmijenjenim izgled trgovine, došlo je još jedno iznenađenje – prvi Zara Café na svijetu. Nalazi se unutar trgovine garderobe, pa predstavlja idealan prostor za kratki predah od napornog obilaženja i isprobavanja različitih outfita. Da je riječ o mudrom poslovnom potezu, to je neosporno.
All things Zara (Home)
Interijer je, naravno, u potpunosti opremljen komadima iz Zara Home ponude. Minimalistički dizajn neutralnih i zemljanih tonova, gdje mnogi elementi podsjećaju na mid-century stil, u skladu je s uobičajenom ponudom koju ćete naći u njihovim trgovinama kućnih komada.
Ostani u korak
s trendovima
Prijavi se na Journal newsletter.
Meni kafića brendiran je pod imenom Zara Collective, što do sada nismo imali prilike vidjeti, no možemo naslutiti da je riječ o novom projektu kompanije kojim će nastojati kreirati sasvim novo i drugačije iskustvo kupovine i time se približiti onom koje nude luksuzni, high end brendovi.
Zara Home kafić u Europi
Paralelno s ovom vijesti, stigla je i još jedna koja će razveseliti obožavatelje ovog popularnog high street brenda. Naime, Zara je prije četiri dana otvorila vrata svoje nove trgovine na adresi Coolsingel 80. Riječ je o najvećoj Zara trgovini u svijetu. Prostire se na približno 9000 četvornih metara raspoređenih na pet katova, prenosi RTL Nieuws. Trgovina nudi brojne novitete i najnovije kolekcije. Kolekcija donjeg rublja, koja je dosad bila dostupna samo online u Nizozemskoj, izložena je u fizičkom prostoru s ekskluzivnim Zara Home namještajem. Ono što nas je posebno razveselilo jest da se u sklopu Zara Home dijela nalazi i poseban Zara Home odjel s kafićem.
@elena.pap GIRLS DONT WALK RUN TO THE NEW ZARA CAFE Its inside the new biggest zara in the world in Rotterdam #zara #cafe #rotterdam
♬ MONACO - Bad Bunny
Neutralni tonovi i prirodni tekstil
Interijer karakteriziraju svježi, neutralni tonovi i prirodni tekstili koji vjerno oslikava karakter svakog odjela: muški odjel uokviren je željeznim i betonskim zidovima, ženski njeguje čistu, nježnu i svjetliju estetiku, a u dječji odjel unesen je dašak boje i topline s detaljima drvenog namještaja.
Zara Home Café, poseban je prostor u kojem se predstavlja pažljivo odabrana kolekcija Zara Home proizvoda. Kako izgleda, pogledajte u nastavku.
Članak je preuzet s portala Journal.rs
Foto: Zara Home, TikTok, Instagram (@malloftheemirate, @mydxbelly, @timeoutdubali)