Ovaj studio osmislio je Zara pop-up objekte koji su sada integralni dio njihovog poslovanja
Ovaj studio osmislio je Zara pop-up objekte koji su sada integralni dio njihovog poslovanja

Ovaj studio osmislio je Zara pop-up objekte koji su sada integralni dio njihovog poslovanja

U vrijeme kada smo svakodnevno i sa svih strana izloženi ogromnom broju informacija, brendovi danas onime što rade moraju pružati wow efekt kako bi nas privukli – a posebice zadržali našu pažnju. Od dizajna, marketinga, brendiranja do individualiziranih, a inovativnih i originalnih rješenja za specifične zahtjeve, sve je više usluga koje su brendovima potrebne. Upravo su zato tu kreativni studiji koji nude sve te usluge – pomažu brendovima u stvaranju, provedbi i upravljanju kreativnim procesima. Ne samo da su usluge raznolike, već timovi specijaliziranih stručnjaka vode cijele procese, od ideje do realizacije.

Wozere se ističe kao izvrstan primjer takvog studija. Ovaj kreativan studio sa sjedištem u Madridu, osnovan je 2002. godine od strane Sofíe López-Quesade i Marija Vargasa. Studio je poznat po pionirskom pristupu u iskustvenom storytellingu. Kombinira strategije i kreativnost kako bi klijentima pružio autentične narative koji ih povezuju s publikom.

Wozere Studio

Od svog osnutka, studio Wozere je izgradio reputaciju kao sposoban da iznova osmisli način na koji se brend prikazuje. Spajajući strategiju i kreativnost, njihov tim stvara i razvija autentične narative koji odražavaju srž njihovih klijenata. Zahvaljujući raznolikim granama djelovanja, ali i iskustvu članova tima, održavaju klijente relevantnima, prepoznatljivima i snažno povezanima s publikom.

Studio Wozere je poznat po svom neočekivanom i vizionarskom pristupu. Iza sebe imaju genijalne projekte i velike suradnje s poznatim brendovima, a kako se neke od tih suradnji održavaju već godinama, možemo zaključiti kako su i klijenti i publika prepoznali vrijednost projekata.

Wozere je igra riječi temeljena na engleskom izrazu “was here”, koji simbolizira prisutnost na nekom mjestu. Naš cilj je ostaviti trag na svakom projektu kroz kreativnost, inovaciju i jedinstveni identitet. Tako je nastao izraz “Wozere Was Here” – prepoznatljiv pečat našeg rada. Jer mi nismo samo prisutni; svaki projekt činimo važnim – kažu iz studija.

Usluge koje nude

Njihove usluge obuhvaćaju dizajn (umjetničko usmjeravanje, vizualni identitet, kampanje, digitalni i web dizajn, dizajn pakiranja, tisak), strategiju (strategija brenda, komunikacijska strategija, kreiranje sadržaja, imenovanje, kampanje, e-trgovina) i događaje (kreativno usmjeravanje i produkcija, prostorni dizajn, hrana i piće, aktivacija brenda, darivanja).

Sve u svemu, pomažu klijentima povezati se s publikom na autentičan način. Preciznošću i pažnjom prema detaljima stvaraju trenutke koji su jedinstveni i nezaboravni.

Suradnja sa Zarom: Zara kafići, slastičarnice i drugi projekti

Još 2023. godine Zara je počela s otvaranjem vlastitih, privremenih ugostiteljskih objekata. U Madridu, na Plazi de España, otvoren je prvi Zara Café – kako bi proslavili otvorenje nove trgovine, ali i tako odali počast klasičnim španjolskim barovima. Ono što je tada bilo revolucionarno, uskoro je postalo sastavni dio poslovanja brenda.

Ubrzo zatim u Dubaiju je otvoren Zara Café, a nakon njega uslijedili su i Café u Ateni, slastičarnica u Lisabonu, te pop-up objekti u Sevilli, Madridu i Londonu, a jedna od posljednjih aktivacija bila je Zara Home Milano Gelateria.

Suradnje s renomiranim brendovima

Tijekom više od dva desetljeća, Wozere je surađivao s brojnim renomiranim klijentima, uključujući Loewe, Hermès, Mango, Heineken, Carolina Herrera, Zara, Zara Home, Marc O’Polo, Jo Malone, Cartier, Chloé, Condé Nast, Desigual, Gucci i Nike.

Učitati još
Zatvori