Što je novo u Googleu?
Nakon mjeseci proučavanja milijuna stranica o mitu u FIFA-i, Jonathan Calvert i kolege iz The Sunday Timesa razotkrili su najveći skandal u povijesti nogometa. Bio je to kraj FIFA-e kakvu smo do tada poznavali. O svom 12-godišnjem iskustvu na čelu istraživačkog tima i rušenju visokih dužnosnika nogometne organizacije, Calvert će govoriti na Weekend Media Festivalu na predavanju “Novinarstvo koje je razotkrilo nogomet kao prljavu igru”.
Što je novo u Googleu i kako svoj posao prilagoditi za “Age of Assistance”, na predavanju “Google, kaj ima?” otkrit će nam Dominik Osterholt, voditelj programa za Google Digital Academy. Danas je mobile pokretač rasta za skoro svako poslovanje, a Osterholt će predstavit najvažnije prednosti i najbolje prakse koje bi digitalni oglašivači trebali pratiti kako bi ostali pri vrhu ovog izazova te iskoristili sve prilike mobile-first svijeta.
Hans Martin Megard, izvršni direktor Scandinavian Design Grupe, u svojem predavanju pokušat će objasniti kako je održivost podjednako izazov i prilika te kako pametne agencije ciljeve UN-a za održivi razvoj mogu koristiti kao sredstvo za izgradnju brendova. Iz McCann Grupe na Weekend Media Festivalu gostovat će i Srđan Šaper koji će kroz razgovor s direktorom festivala Tomom Ricovom raspravljati o aktualnim pitanjima iz područja marketinga, politike i glazbe.
Film o 10 godina Weekend Media Festivala
A zabavnu povijest vašeg najdražeg 10-godišnjaka rođenog u godini krumpira, na sebi svojstven način donosi Robert Knjaz. U kratkom filmu o 10 godina Weekend Media Festivala, doznajte koliko smo alkohola do sada popili, koliko predavanja odslušali, kako je napuštena tvornica postala mjesto najboljih susreta, tko je kriv za najveći skandal Weekend Media Festivala, a koji se od njegovih osnivača fura na Bajagu.
Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću Weekend je ugostio gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije.
Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.