Rovinj uskoro postaje poprište kreativnih ideja i zanimljivih predavača s još jednim izdanjem Weekend Media Festivala, a ime koje će definitivno odjeknuti ove godine je Jeremy Tai Abbett! On je kreativac i inovator koji surađuje s nizom uspješnih kompanija kao što su adidas, Zalando, Saatchi&Saatchi, a može se pohvaliti i da je suradnik Google-a.
Svoju karijeru i zanimljiv kreativni razvoj Jeremy Abett je započeo kao osnivač i direktor dizajna odgovornog za branding i korisničko iskustvo mobilnog start-upa Stuffle, suosnivač je multidisciplinarnog studija Truth Dare Double Dare koji već 16 godina djeluje kao savjetnik za kulturalne institucije poput Carnegie Hall i Guggengheim, a ujedno je i savjetnik za brendove poput BMW-a, Adobe-a i Gruner + Jahra. S Fork Unstable Mediom radio je na tri projekta koji su kupljeni od strane Muzeja moderne umjetnosti u San Franciscu, a danas je jedan od postdiplomskih osnivača Interaction Design Ivrea. Ono što ovom kreativcu predstavlja stalni izazov je sponzoriranje i mentoriranje start-upova i radionica.
Pod sloganom ‘Činiti stvari opipljivima’ već tri godine radi za Google gdje poučava druge kako razviti inovacijske vještine te ujedno održava i radionice o kreativnim procesima. S odlikama kreativnog vođe istaknuo se upravo zbog svog posebnog pristupa tehnologiji za koju smatra da je neodvojiva od kreativnosti.
Njegovom impresivnom iskustvu i svježim idejama posjetitelji će moći svjedočiti na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu, najvećem komunikacijskom festivalu u jugoistočnoj Europi.
Foto: Facebook