Citroën je predstavio redizajn modela C3. Dotjerani Citroën C3 donosi novi dizajnerski potpis marke, ali i nove tehnologije. Ta limuzina modernog izgleda koji daje dojam zaštićenosti ne nalikuje nijednom drugom vozilu u svom segmentu. Ističe se svojom jedinstvenom osobnošću i nenadmašnom razinom udobnosti.
C3 je najprodavaniji modela branda Citroëna svijetu i primjer istinskog tržišnog uspjeha sa 750.000 prodanih modela od lansiranja. Uspješna formula „Inspired by You” i dalje za cilj ima privući mlade kreativce vedrog duha koji žive u gradskim i prigradskim područjima koji su u stalnom pokretu.
Novi C3 dodatno se ističe svojom izuzetnošću zahvaljujući sljedećim obilježjima. Moćan izgled prednjeg dijela vozila u kojem se odražava novi potpis Marke nadahnut posljednjim konceptnim vozilima i koji je opremljen novim LED svjetlima. Više mogućnosti personalizacije zahvaljujući 97 mogućih kombinacija vanjskog izgleda, a tu su i tri jedinstvene krovne naljepnice, dvije nove vrste naplataka i tri mogućnosti unutarnjeg uređenja od čega su dvije sasvim nove. Novi dizajn elemenata Airbump®, vizualnog potpisa Marke.
Potpuno nova razina udobnosti u vozilu zahvaljujući činjenici da su u ovaj segment po prvi puta ugrađena nova sjedala Advanced Comfort koja se obično pojavljuju samo u višim segmentima, 12 mogućih tehnoloških rješenja za pomoć u vožnji i brojne internetske usluge. Connect Assist za pružanje pomoći na cesti/hitne slučajeve, Connect Nav i pripadajući dodirni zaslon od 7’’ i Connect. Play koji služi poput produžetka pametnog telefona. Tehnička oprema odgovara zahtjevima modernog života i olakšava svakodnevicu.
Novi C3 bit će dostupan na hrvatskom tržištu od lipnja 2020.
Foto: PR