Početkom studenog Netflix je službeno počeo s planom uvrštavanja oglasa u sklopu svog sadržaja. Dobra je vijest kako ova odluka trenutno nije na snazi u Hrvatskoj te kako se u suštini provodi u eksperimentalnom obliku.
Lansiran je paket Basic with Ads u sklopu kojeg će se prikazivati videozapisi od 15 i 30 sekundi prije te tijekom programa, s ograničenjem od četiri do pet oglasa po satu. Prednost ovog paketa je njegova niža cijena u odnosnu na ostale iz Netflixove ponude. U narednih mjesec dana paket će biti dostupan u 12 zemalja diljem svijeta, a startao je u SAD-u, Kanadi i Meksiku.
Poslovni eksperimenti
Ova promjena u načelu neće donijeti izmjenu dosadašnjim korisnicima koji nemaju u planu promjenu paketa. Ona je svojevrsni eksperiment, a njegovi rezultati bi mogli imati značajan utjecaj na to hoće li se u dogledno vrijeme oglasi pojavljivati u svim paketima i na svim razinama.
No, ovo nije jedina novost koja nam dolazi iz Netflixa. Prema nepotvrđenim najavama, popularni streaming servis mijenja svoju politiku dijeljenja lozinki te će početi korisnicima naplaćivati dijeljenje računa. Ovim činom žele suzbiti ili barem “legalizirati” dijeljenje lozinki izvan kućanstva. Pretplatnici će morati unijeti lokaciju svog doma, a za sve račune izvan njega će morati dodatno platiti.
Suzbijanje širenja lozinki
Do sada su dostupne sljedeće informacije: Pretplatnici na osnovni paket (Basic) moći će nadoplatiti samo za još jedno dodatno kućanstvo. Oni koji se odluče na srednji (Standard) plan imat će mogućnost uključiti do dva dodatna doma, a pretplatnici najviše razine (Premium) do tri dodatna kućanstva. Cijena dodatne pretplate za svako kućanstvo iznosit će 2,99 američkih dolara na mjesec.
Ovaj sustav naplate do sada je testiran u zemljama Južne Amerike, a ostaje vidjeti hoće li početkom 2023. godine zaživjeti i u ostatku svijeta.