Instagram je dopustio korištenje aplikacije za označavanje i prodaju proizvoda izravno na ovoj društvenoj mreži; potez za koji znalci tvrde da će obogatiti iskustvo kupovine za korisnike.
Aplikacija u vlasništvu Facebooka u početku testira alat s brojnim influencerima, uključujući Kim Kardashian West, Kylie Jenner i Gigi Hadid.
Nars i Michael Kors – prvi brendovi koji eksperimentiraju s novim formatom
A Nars i Michael Kors su među prvim brandovima koji eksperimentiraju s novim formatom.
Do sada su se samo Instagram stranice u vlasništvu robnih marki mogle povezati s određenim proizvodima korištenjem “shoppable” postova, što smo već i najavili, ali sada je aplikacija otišla korak dalje.
Sada će oglašivači moći uvrstiti kreatore visokog profila kako bi ih u njihovo ime predstavili i prodali proizvode tržištu koje broji oko milijardu korisnika Instagrama.
Slavne osobe s vlastitom robnom markom – poput Jenner ili Kardashian West, također bi mogle koristiti tu opciju kako bi se povezale s njihovim proizvodima.
Nudeći uvid u tu značajku, Instagram je napisao u postu na blogu: “Kreatori su kamen temeljac interesne zajednice na Instagramu i ljudi vole dobivati tu iskru inspiracije kada saznaju o novoj rutini za njegu kože ili vide svoju omiljenu glazbenicu u savršenom modelu traper jakne. I, za razliku od gledanja jakne na stalku, kad je vide na nekome koga uvažavaju, ili na nekome tko izgleda poput njih – odjednom je svaki proizvodan blizak dostižan.”
Foto: Instagram, Unsplash, Pexels