Što ne biste trebali raditi na društvenim mrežama?

Što ne biste trebali raditi na
društvenim mrežama?

Društvene mreže su poput zraka za digitalni marketing. Jedno bez drugoga teško može funkcionirati. Pogotovo digitalni marketing bez društvenih mreža. Posljednjih se godina razvio cijeli novi pristup u oglašavanju, a društvene mreže su tu odigrale vodeću ulogu. Zapravo, postale su vrlo efikasan marketinški alat za kampanje koje su postale učinkovitije nego ikad, a povoljnije.

Neupitno, društvene mreže su izvor komunikacije koji je najsnažniji i najbolji način za povećanje i osnaživanje poslovanja. Ako koristite platforme društvenih mreža kao što su Facebook, Instagram i Twitter, možete težiti razvijanju poslu u pravom smjeru.

Ovih dana su društvene mreže dio života svih, a 50 do 70 posto ljudi iz cijelog svijeta koriste platforme društvenih mreža kako bi održavali vezu s prijateljima i obitelji, ali i kako bi tvrtke i organizacije promovirale svoje proizvode i povećale svoj utjecaj u javnosti.

Za dobrobit publike, ali i svoju vlastitu, zamijenite loše prakse dobrima. Stoga smo izdvojili popis stvari koje treba prestati raditi na društvenim mrežama i zamijeniti ih stvarima koje treba započeti  ili zadržati.

Previše hashtagova

Naravno, želite biti pronađeni na Twitteru i Instagramu. Tko ne? No, koliko god su hashtagovi korisni, mogu vam donijeti i štetu. Zato nemojte pretjerati. Ukoliko pretjerate s hashtagovima,  možete ostaviti dojam “spamera” ili očajnika s previše irelevantnih hashtagova. Oni vam mogu donijeti neke sljedbenike, ali to zasigurno nije onaj tip umrežavanja kojemu težite.

Previše hashtagova odvlači pažnju od poruke i ključnih tagova, može izgledati neuredno ili pak kao amaterski plakat.

Na Twitteru imate samo 140 znakova pa nepotrebnim hashtagovima trošite prostor koji biste mogli bolje upotrijebiti za konkretnije i snažnije poruke. Ako planirate objavljivati ​​više puta dnevno, pokušajte izmjenjivati ​​koje hashtagove koristite u svakom tweetu.  Na Instagramu, mnogi ljudi koriste mnogo (više od deset) hashtagova sa svojim postom, ali to rade strateški. Ono što neki Instagrammeri rade je da stave svoju hashtag kolekciju na nekoliko mjesta ispod svoje post kopije ili dodaju svoje hashtagove u poseban komentar.

Usredotočite se na poruku, a ne na hash-spammy-oznaku. Samo upotrijebite njih nekoliko i izgradite svoju prepoznatljivost na društvenim mrežama.

Skakanje na svaki trend

Previše ljudi na društvenim mrežama želi izgledati kao i svi drugi, radeći ono što je trenutno vruće i aktualno. No, to može biti previše nepromišljeno jer je od upražnjavanja svakog trenda, važnija relevantnost i autentičnost. Svojim postovima dodajte vrijednost.

Pretjerivanje u shareovima

Poznata je krilatica: Sharing is caring. No, kada pretjerate, možete ostaviti pretenciozan i lažan dojam. Ako dijelite slike vašeg doručka, teško da će ikoga na društvenim mrežama to zanimati. Naravno, budite zabavni, pametni i odvažni. Dokle god ste profesionalni, korisni i pametni o tome što objavljujete za svoju ciljanu publiku.

Postavljanje iste poruke putem nekoliko kanala

Posve je razumljivo da to što imate mnogo obveza, guši vašu kreativnost. Također, zbog pretjeranih obveza ne stižete osmisliti sadržaj za sve društvene mreže pa se često dogodi da istu poruku i sadržaj objavljujete na više platformi. No, postoje bolji načini za uštedu vremena nego slijepo objavljivanje iste poruke na Twitteru, Facebooku, Instagramu, Snapchatu, Pinterestu… Bolje je stoga, pričekati da dobijete ideju i da se tome ozbiljnije posvetite od objavljivanja samo zato što “morate”.

U protivnom ćete ostaviti dojam lijenosti, možda čak i gluposti, kada šaljete istu poruku preko više različitih kanala. Različite mreže podržavaju različite sadržaje i različitu publiku. Vaši pratitelji na ovim kanalima, počet će se dosađivati i smetat će im što će opet i opet vidjeti istu stvar.

Brisanje negativnih komentara

Publika ne voli imati dojam kako je na vašoj društvenoj mreži diktatura i jednostrano mišljenje. konstruktivna kritika je uvijek dobrodošla i korisna za razvoj poslovanja, ali naravno da govor mržnje i neukusno vrijeđanje ne treba tolerirati. Svakako, nastojte stvoriti atmosferu na vašim profilima i stranicama na društvenim mrežama kako je sloboda govora poštovana i uvažena, da je svatko dobrodošao i da ste otvoreni za iznošenje različitih stavova.

Foto: Unsplash, Pexels

Učitati još
Zatvori