Preko streaming servisa do aplikacija za dostavu hrane – bez ovih digitalnih brendova više ne možemo

Preko streaming servisa do aplikacija za dostavu hrane – bez ovih digitalnih brendova više ne možemo

digitalni brendovi LAQO Croatia osiguranje

Imamo osjećaj da se u posljednjih nekoliko godina, gotovo u pravilnim vremenskim intervalima, pojavljuju novi digitalni brendovi koji nam mijenjaju navike i svakodnevicu čine lakšom, jednostavnijom ili zabavnijom. U pravilu ih uvijek isprobamo sve i odlučimo koji su naši favoriti. Pa smo ih odlučili na brzinu popisati.

STREAMING SERVISI

Dolaskom hladnijih dana, jutarnjih mrazova i magle, ali i uslijed situacije u kojoj se nalazimo, topli vikendi provedeni doma, uz dekicu i seriju na Netflixu ili nekom drugom streaming servisu, čine se kao idealno provedeno vrijeme. Iz ove perspektive možda djeluje ludo, ali ovakav vikend prije samo par godina nije bio moguć. Danas nam je teško sjetiti se jedne osobe koju poznajemo, a koja nema otvoren račun na nekom od streaming servisa. Netflix je u Hrvatsku došao tek 2016. godine, pratio ga je niz drugih streaming servisa, i slobodno se može reći da su temeljito promijenili način na koji gledamo filmove i serije. Upoznali smo i novi termin – bingeanje, a sada kada nam predstoje hladniji mjeseci, nije nam nimalo žao zbog toga. 

digitalni brendovi LAQO Croatia osiguranje

RIDE SHARING APLIKACIJE

Vraćate se kući iz izlaska, pozovete taksi i upravo u tom trenutku, isprazni vam se baterija na mobitelu. Čekanje prijevoza bez da u svakom trenutku znate gdje se vaš vozač nalazi danas nam se čini otprilike otprilike kao srednjevjekovno iskustvo. Prva ride sharing aplikacija koja se pojavila u Hrvatskoj bio je Uber, a stigao nam je godinu dana prije Netflixa. Taksi usluge odjednom su postale bitno pristupačnije, iskustvo naručivanja vožnji postalo je nemjerljivo lakše i jednostavnije, a možda i najvažnije, zbog niske cijene i jednostavnosti, mnogi su povratci kući iz izlazaka postali sigurniji.

DIGITALNO OSIGURANJE 

Čekanje u redu i ispunjavanje naizgled uvijek istih obrazaca nikada nisu bili ugodni, ali u posljednjih nekoliko godina postalo je izvjesno da mora postojati bolji način. A kako bi se redova i obrazaca riješila u svijetu osiguranja, Croatia osiguranje, vodeća osiguravajuća kuća u zemlji, predstavila je LAQO, prvo 100% digitalno osiguranje vozila. Sve što trebate od osiguranja, u LAQO možete obaviti kroz njihov webshop, i to iznimno jednostavno. To znači da više nema čekanja u redovima, papirologije, ispunjavanja obrazaca i telefonskih poziva s nepoznatim ljudima. Policu obveznog auto osiguranja u LAQO osiguranju možete dobiti kroz manje od minutu, bez da trebate upisati podatak koji ili ne znate iz glave ili ga ne možete pronaći na nekoj od kartica iz novčanika. Tu je i LAQO aplikacija koja služi za pregled svih dokumenata, ali i za prijavu štete. Ako je sve u redu, ponuda stiže u roku od 24 sata. 

digitalni brendovi LAQO Croatia osiguranje

APLIKACIJE ZA DOSTAVU HRANE

U vrijeme kada je preporučljivo što je češće moguće ostajati kući, posebno utješno djeluje činjenica da se barem ne moramo odreći hrane iz omiljenih restorana. Ne tako davno, dostave su bile sinonim za pizze i drugu brzu hranu, no pojavom aplikacija za dostavu hrane, koje su u Hrvatsku stigle prije dvije godine, sve se to duboko promijenilo. I za vrijeme karantene, u par dodira na pametnom telefonu, na svoja smo vrata mogli pozvati sushi iz najdražeg restorana. Ili, možda češće, komad cheesecakea iz obližnje slastičarnice. 

digitalni brendovi LAQO Croatia osiguranje

APLIKACIJE ZA SLANJE NOVCA

Na ručku si s ekipom s posla, dolazi račun, a s njim i dobro poznata gnjavažica. Raskusuravanje traje dugo. Netko nema gotovine, netko je ponio samo velike novčanice, a netko treba pokriti i porciju za van koju ste uzeli za kolegu koji je ostao u uredu. Ovakvim su situacijama napokon na kraj stale aplikacije za slanje novca, koje su omogućile brzo i jednostavno slanje manjih količina novca, poput slanja poruke. Osim toga, a to nam je posebno drago, ‘ona jedna frendica’ koja nikad nema keša više nema opravdanje da ne plati kavu.

Foto: PR, Pexels

Učitati još
Zatvori