Malo tko je mislio da će igrica koja je osmišljena za Facebook postići kultni status i planetarnu popularnost koja će potrajati čak deset godina. Upravo je toliko prošlo od kada je Candy Crush Saga prvi puta predstavljena igračima.
U ranim danima Facebooka, svijet igara bio je poznat po jednostavnim igrama kao što su Farmville i Mafia Wars, ali ništa nije ostavilo trag poput Candy Crush Sage. Igra je eksplodirala na društvenim mrežama i brzo postala najigranija igra na spomenutoj stranici.
Iako je Candy Crush Saga i dalje besplatna za igranje, igra je bila pionir u području ‘freemium’ igara. One omogućuju igračima da iskuse cijelu igru bez plaćanja naknade, ali im pritom omogućuje i premium dodatke koji se naplaćuju. Doista je fascinantan podatak kako je riječ o prvoj mobilnoj igri koja je zaradila više od milijardu dolara.
Prvotna verzija imala je tek 50 nivoa, a danas igrači mogu iskušati preko 10.000 razina. Njezinoj popularnosti, uz vrlo jednostavan koncept i prihvatljivo sučelje, uvelike pridonosi i brzina razvoja, koja donosi izmjene i novitete na tjednoj razini.
Velika popularnost Candy Crush Sage dovela je do nekoliko spin-off igara, uključujući Soda, Friends i Jelly Sagu. Ipak, ni jedna od njih nije nadmašila original. S više od milijardu preuzimanja, Candy Crush Saga i dalje je jedna od najčešće preuzimanih aplikacija na mobilnim uređajima.
A o njezinoj popularnosti svjedoči i podatak da je svojevremeno dobila i vlastitu TV emisiju. Riječ je o emisija Candy Crush koja je na programu američke televizije CBS emitirana 2017. godine. U ovom zabavnom programu natjecatelji su bili izloženi različitim izazovima koje su morali svladati, istovremeno igrajući omiljenu igricu.
Foto: Profimedia, Pexels