Već smo nekoliko navrati pisali o raznim malim slastičarnicama koje nude malo drugačije iskustvo uživanja u omiljenoj ljetnoj poslastici. I sve su te slastičarnice postale Instagram hit baš zbog neobičnih proizvoda koji nudi. Fotografije koje se brzinom munje prošire društvenom mrežom čine se kao najbolja reklama, pogotovo kada se radi o svidljivom konceptu.
Taiyaki soft serve sladoled
Sladoled tako dolazi u potpuno crnom kornetu s aktivnim ugljenom, na oblaku od šećerne vate, u obliku sladolednih rolica, sladolednih tacosa, i u posljednoj varijanti, u kornetu u obliku ribice. No ne bilo kakve ribice, već japanskog simbola taiyaki. Povijest ovog oblika stara je stoljećima. Radi se o desertu u obliku orade (taiyaki u prijevodu znači “pečena orada”) koji je tradicionalno punjen s pastom od crvenog graha, čokolade ili neke druge kreme.
Njujorška slastičarnica odlučila je preuzeti ovu slasticu i malo je nadograditi kako bi je predstavila u novom svjetlu. Klasični taiyaki pretvorili su u kornet koji pune pastom od crvenog graha, kremom od jaja i sve završavaju s takozvanim soft serve sladoledom u raznim okusima. Dodaci mogu uključivati voće, preljeve i posipane mrvice.
Poseban su boom doživjeli u jeku jednorog manije kada je njihov taiyaki dobio unicorn nadogradnju. Sladoled duginih boja, male uši i rog bili su dovoljni da se u slastičarnicu počnu slijevati rijeke posjetitelja željnih dobre fotke.
Taiyaki slastičarnicu možete pratiti na Instagramu.
Foto: @taiyakinyc