Oni su simbol za brzu hranu sa stilom. Nakon 9 godina postojanja i 17 restorana u Hrvatskoj, Submarine i dalje uspijeva zadržati istu kvalitetu proizvoda. Njihov je meni svugdje isti, burgeri su jednako fini, krumpirići su jednako svježi, salate su jednako hrskave!
Riječ je o jedinoj netehnološkoj tvrtki na popisu 1000 najbrže rastućih po izboru Financial Timesa, a ujedno su Submarine burgeri uvršteni među 50 najboljih u svijetu prema turističkom portalu Big7 Travel. Krenuli su skromno 2014. godine otvorivši mali lokal u Frankopanskoj ulici, a danas su predstavnici jedne od najuspješnijih hrvatskih poduzetničkih priča, utkane u lifestyle građana u svim gradovima u kojima se nalaze.
U najavi su nove lokacije u Rovinju, Puli, Dubrovniku i Opatiji, a nas je najviše zanimalo na koji način uz širenje, uspijevaju zadržati konzistentnost i ne samo da ne odustaju od lokalnih proizvoda, već šire mrežu… Ipak, ne bez izazova!
Submarine su ljudi
Održavanje kvalitete na svim lokacijama nam je jedan od glavnih fokusa i na tome kontinuirano radimo. S jedne strane je tu kontrola samih namirnica od strane dobavljača i našeg logističkog partnera, kao i kontrola tijekom te nakon pripreme u restoranima. Imamo redovne vanjske kontrole kvalitete, ali i program treninga i priručnika za sve nove zaposlenike. Visoki standardi temelj su prepoznatljivosti Submarinea, kako kod domaćih, tako i kod stranih gostiju, zbog čega nam je kvalitetna edukacija svih zaposlenika jedan od najviših prioriteta, otkrio nam je Luka Jureško, operativni direktor.
Naravno, bez ljudi ne bi bilo ni Submarinea pa se upravo iz tog razloga konstantno trude, ne samo imati sluha za sve izazove i prijedloge zaposlenika, nego i proaktivno promišljati kako podići razinu njihovog zadovoljstva te prema tome poduzimati i potrebne korake. Njihova je krilatica ‘Submarine su ljudi’. Trenutno ih je nešto više od 200, od studenata do stalno zaposlenih. Svaki restoran ima budžet za team building, a održavaju se i božićni domjenci i druženja.
Za dobru internu kulturu, a samim time i uspješno funkcioniranje restorana, bitna je atmosfera i slaganje kolega, ističe Luka.
Zagrizi lokalno
Submarine u poslovanju povezuje globalne trendove s lokalnima i u sve uključuje lokalne dobavljače. Detaljnije su nam objasnili kako.
Najveći izazov predstavlja nam logistika. Zbog toga smo našli pouzdanog logističkog partnera, Havi logistics, s kojim poslujemo već godinama. Oni su zaduženi za preuzimanje robe od dobavljača, skladištenje i dostavu do svakog restorana. Zahvaljujući vrlo uhodanom i učinkovitom procesu, gosti u svakom od naših restorana uvijek mogu računati na maksimalnu svježinu svih namirnica, koje naposljetku našim jelima i daju onaj sjajan okus, zbog kojeg je Submarine omiljen izbor svih ljubitelja burgera, objašnjava nam Luka Jureško.
Tako smo saznali da sir nabavljaju iz mljekarnice Bohnec pokraj Ludbrega, domaću pancetu iz Drniša, a za tofu je zadužena tvrtka Sana delikatese. Junetina je također s domaće farme Reškovec, nedaleko Žumberka. Pljeskavice od povrća za vegetarijance i vegane nastaju u suradnji s tvrtkom Forum orgo koja se bavi preradom prehrambenih proizvoda neživotinjskog porijekla.
Naveliko obožavani Submarine krumpirići ručno su rezani a dolaze iz Like, točnije tvrtke Agrovelebit. Dakle, koriste svježe povrće iz kontroliranog uzgoja i dokazane kvalitete, za što brinu domaći OPG-ovi i u tome se krije njihova tajna. Barem ona koju žele otkriti. Naime, i dalje kriju recept za brioche peciva za burgere (znamo samo da ih priprema pekar iz okolice Zagreba), a i umake izrađuju po tajnoj recepturi. Sve je bez aditiva, bojila, bilo kojeg oblika GMO-a ili drugih štetnih sastojaka.
Zbog svega navedenog, Submarine je više od samih burgera – peciva i pljeskavice. Submarine je lifestyle s filozofijom poslovanja koja razvija održivost, brend zaslužan za to što se u Hrvatskoj jede jedan od najboljih burgera na svijetu. I upravo mu se zato iznova i iznova vraćamo.
*Sadržaj je nastao u suradnji s brendom Submarine
Foto: Submarine