Čini se da svatko ima nešto za reći o tome kako milenijalci funkcioniraju u svijetu. Oni su ovisni o svojim pametnim telefonima, oni su narcisoidni, nestrpljivi i vole shopping. Generaliziranje nikad nije najpametniji način za donošenje zaključaka, ali činjenica je da je ovakvo mišljenje postalo uvriježeno i odnosi se na cijelu generaciju. Čak je i provedeno istraživanje među stotinama poslovnih lidera, izvršnih direktora i poduzetnika svih generacija kako bi se saznalo kakvi su milenijalci u radnom okruženju.
Dok se neke od njihovih navika mogu pripisati mladosti, druga otkrića su iznenađujuća. Ako pripadate milenijalcima, uzmite u obzir ove loše navike i poduzmite korake da ih se riješite. Stručnjaci savjetuju kako ćete tako ostaviti puno bolji i profesionalniji dojam u poslovnom okruženju.
Previše samouvjerenosti
Samouvjerenost je važna. Ima potencijal da potakne vašu karijeru i vodi vas kroz vrata koja su prethodno bila zatvorena. Ali previše samopouzdanja može se brzo pretvoriti u aroganciju ili neznanje. Kombinirajte samopouzdanje s malo poniznosti i uvijek budite otvoreni za učenje novih stvari. Ako ne znate odgovor na pitanje, nemojte se pretvarati da ste stručnjak.
Manjak fokusa
Fokus je ključan za uspjeh. Usmjerite pažnju na to što radite i uklonite sve što vas može odvratiti od zadatka. Naravno da je nemoguće biti fokusiran cijeli dan, ali provjera vašeg telefona svake dvije minute spriječit će vas da nešto učinite. Generacija Y je odrasla ispred televizora, bombardirana novim informacijama svakih 15 sekundi, a kao rezultat toga je teška borba da se ponovno zadobije sposobnost zadržavanja fokusa na duže vrijeme. Ni web ni mobilni uređaji ne pomažu u ublažavanju ove navike. Ako vam sve ovo zvuči poznato, stavite telefon na mjesto gdje vam nije pri ruci da tako ne osjetite njegovu privlačnost.
Ne znaju dati niti primiti kritiku
Primanje kritika je teško, čak i kada je konstruktivno, ali je također i vitalni dio rasta vašeg seta vještina. Kako biste osnažili svoju karijeru, morate biti u stanju racionalno promišljati, dati konstruktivnu kritiku za unaprjeđenje posla, ali i naučiti pronaći poticaj i motivaciju u kritici. To je jedini način na koji ćete krenuti naprijed. Upoznajte se s kritikom i naučite kako se nositi s njom kako biste se mogli poboljšati.
Više pričaju nego što slušaju
Slušanje je nevjerojatno važno. Zaposlenici koji nemaju meke vještine (što omogućuje da se slažete s drugim ljudima) mogu potkopati ukupni uspjeh organizacije. Zato odvojite vrijeme za učenje i aktivno slušanje.
Pokušavaju ostaviti dojam da su previše cool da bi brinuli
Biti previše cool je nešto što je bolje ostaviti na vratima ureda. Držanje distance i nezaintresiranost za probleme u radnom okruženju može izazvati loš dojam kod kolega, a pogotovo kod nadređenih kojima je jako važno da je svakom članu radnog kolektiva stalo da rješava probleme, unaprjeđuje poslovanje, brine i sitnicama koje mu nisu u opisu posla… Ukoliko se držite “rezervirano”, budite sigurni da neće u tako skorijem periodu napredovati. Pokažite da vam je barem malo stalo i rezultati će biti bolji, kao i vaši argumenti za traženje povišice.
Foto: Instagram, Unsplash