Ovogodišnji, deveti Weekend Media Festival donosi nove, raznolike teme regionalne komunikacijske industrije – globalni brendovi u različitim kulturama, digitalizacija radija i revolucionarni potencijal blockchain tehnologije samo su mali dio programa koji će se odviti u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju od 22. do 25. rujna.
Weekend Media Festival dovodi više od 120 govornika i oko 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca. Njima će se pridružit i 350 studenata iz cijele regije te oko 550 akreditiranih novinara. Popis predavača predvodi Shawn Pecas Costner, koji je 18 godina radio u glazbenoj industriji i vodio promociju glazbenika kao što su Rihanna, Young Jeezy, Rick Ross, Ludacris i mnogi drugi.
Lazar Džamić, direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, ponudit će recept za gotovo savršeno oglašavanje kreiranjem uspješnih poruka u svijetu lakog ignoriranja. Gosti Weekenda bit će i Jarno Vanhatapio i Magnus Emilson, dvojac koji stoji iza NA-KD.com, švedskog modnog webshopa koji dostavlja robu vodećih svjetskih brendova u više od 100 zemalja svijeta. ‘One on one talk’ ove je godine rezerviran za Zorana Šprajca i predsjednika Uprave Hrvatskog Telekoma Davora Tomaškovića.
Radio se vraća na velika vrata pa će se na Weekend panelu pokušati objasniti zašto na mediju za koji se tvrdilo da nema budućnosti rastu oglašivački budžeti i koje su inovacije omogućile novi uspon radija. O inovacijama će se govoriti i na panelu o blockchain tehnologiji, na kojoj se temelji i najpoznatija virtualna valuta Bitcoin, ali koja pruža neograničene mogućnosti u bankarstvu, kao i u javnim uslugama poput sklapanja ugovora. Sudionici panela o globalnim brendovima razgovarat će o tome kako stvoriti globalni brend i kako njime upravljati u različitim kulturama i okruženjima.
U okviru 9. Weekend Media Festivala ponovno će se održati regionalna revija BalCannes i dodjela nagrada SoMo Borac, prijave su u tijeku. BalCannes se održava peti put, a ove godine oglašivači imaju još važniju ulogu, jer će odabrati 25 najboljih projekata iz šest zemalja regije te dodijelit nagrade, među ostalima i za najbolju agenciju i projekt BalCannesa. Prijava radova za BalCannes otvorena je za sve zainteresirane agencije sve do 1. rujna.
Glazbeni program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala. Tako će biti i ove godine, jer je već poznato da će festivalski program biti otvoren velikim koncertom Hladnog piva u četvrtak 22. rujna.
Prijave za 9. Weekend Media Festival u punom su jeku, a broj mjesta je ograničen. Više na 2016.weekendmediafestival.com.
T.R.