1. listopada – Međunarodni dan kave
U društvu partnera i prijatelja, Franck je prvog dana listopada u zagrebačkom Johann Francku obilježio Međunarodni dan kave. U šalici ovog vrhunskog toplog napitka uživala su i brojna poznata lica među kojima su bili: glazbenik Marko Tolja, poznate voditeljice Marijana Batinić i Korana Gvozdić, hrvatski stand up komičar Ivan Šarić, nositelj olimpijskog zlata u jedriličarstvu Šime Fantela te mnogi drugi.
U sklopu eventa održano je i barističko natjecanje u skladu s pravilima Specialty Coffee Association (SCA), krovnog međunarodnog stručnog udruženja industrije kave, a finale je okupilo 10 najboljih barista iz regije. Najbolja baristica je Petra Gracin iz Šibenika (Yum Pastry shop), drugo mjesto osvojio je Marko Podbrežnički iz Zagreba (Mala kavana), dok je treće mjesto pripalo Antoniu Švobu iz Crikvenice (Maslina 2).
Franck baristička akademija
„Kao lideru na tržištu, fokus nam je izvrsnost u pripremi i vrhunska kvaliteta kave u ugostiteljskim objektima. S tim ciljem u sklopu naše barističke akademije provodimo sveobuhvatan program edukacija. Poseban naglasak stavljamo na usavršavanje barističkih vještina i kreativnosti, te u konačnici izgradnju nove generacije vrhunskih poznavatelja i stručnjaka za pripremu espressa i ostalih napitaka na bazi kave, ali i čaja. U sklopu ovoga programa redovito održavamo i regionalno barističko natjecanje kako bismo dodatno popularizirali ulogu i važnost barističkog znanja koje zadnjih godina i kod nas sve više dobiva na značaju“, istaknuo je Viktor Miljković, Franckov regionalni direktor prodaje za kanal HoReCa koji je pobjednicima uručio nagrade.
Zanimanje barista sve je popularnije, a iznimne vještine i znanja koja su potrebna kako bi se ovo zvanje usavršilo, iziskuju dugogodišnje iskustvo i kontinuirano educiranje. Stoga je pokrenuta i specijalizirana Franck akademija u sklopu koje Franckovi profesionalni baristi educiraju ugostiteljsko osoblje, a osmišljena je kako bi ugostiteljima omogućila najbolje zaposlenike koji su predani radu i izučavanju novih metoda pripreme toplih napitaka te praćenju globalnih trendova. Edukativni program obuhvaća upoznavanje sa svim područjima koja se odnose na kavu – od plantaže do šalice – te usavršavanje vještina i umjetnosti pripreme vrhunskog espressa, ostalih napitaka na bazi kave te čaja.
Međunarodna organizacija za kavu 2015. godine je službeno proglasila prvi listopada danom crnog napitka, čiji je cilj istaknuti važnost kvalitete kave od zrna do šalice te educirati potrošače diljem svijeta. Franck na svemu tome aktivno radi kroz svoje poslovanje te putem društva International Coffee Partners.