Razni režimi prehrane, dijete i detoksikacije o kojima posebno razmišljamo početkom nove godine, bili bi kudikamo jednostavniji i time privlačniji kada bi imali vlastitog chefa koji bi za nas pripremao sva potrebna jela bez da o njima previše sami moramo razmišljati. Planiranje obroka, odlazak u trgovinu, a zatim i kuhanje, često za više dana u tjednu, nešto su na što odlazi neobično puno vremena i kamen spoticanja za većinu koji su ikad pokušali hraniti se najzdravije moguće. A da ne spominjemo cijene svih mogućih dodataka koje zdrava prehrana uključuje, drugi veliki rzalog zbog kojeg lakše odustajemo.
Baš se zato čini savršeno nadohovat ruke imati tvrtku, sada već i brend, koji bi sve planirane obroke (uključujući i čaj i vodu) dostavljao na kućnu adresu, odvojeno pakirane i spremne za konzumaciju. Američki Sakara Life, odnosno njegove vlasnice Whitney Tingle i Danielle Duboise, započele su rad s upravo tom idejom, a u međuvremenu su kreirale savršen poslovni model koji je u samo nekoliko godina eksplodirao. Krenule su kuhajući u vlastitoj kuhinji i dostavljajući obroke biciklom, a danas imaju cijelu mašineriju i klijente poput Gwyneth Paltrow, Iman i cijele svite Victorijinih anđelica.
Urbani pristup vlastitom projektu nešto je što smo vidjeli i kod Glossiera, mladog brenda kojem se u bliskoj budućnosti predviđa status poslovnog carstva. Razvijanje zajednice vjernih klijenata putem društvenih mreža, pristupačnost i otvorenost te, na kraju krajeva, kvalitetan proizvod, ključ su stvaranju publike koja vas neće napustiti čak ni uz cijene koje Sakara stavlja na svoje proizvode.
Hrana koji dostavljaju je isključivo svježa, organski uzgojena, bazirana na povrću i bezglutenska, ali za dnevni ćete menu platiti 100 dolara, dok cifre počnu padati kada se radi o tjednim paketima i pretplatama. Sudeći po klijenteli, poznatoj po tome da biraju samo najbolje kako bi nastavili održavati svoj organizam u savršenom stanju, poslovno i privatno, ovaj se model itekako isplati. A i činjenica da je Sakara dospjela na stranice uglednog Forbesa ili Business Insidera, sigurno tome ne odmaže.
Njihova se filozofija bazira na holističkom nutricionizmu; postizanju balansa između tijela i uma uz pomoć prehrane. Što znači da će svoje pakete uvijek pokušati zaokružiti, pružiti klijentima i deserte i grickalice, ali pripremljene prema zdravim postulatima. S time na umu ne bi trebali posezati za ničim izvan onoga što je u Sakara torbi dostavljeno na kućni prag, a ovakav cjeloviti pristup rado bi isprobali i sami. U potrazi za promjenom, malo inspiracije za vlastite obroke pronađite ovdje.
Foto: @sakaralife