U Elements campingu Selce gostima se prirodni elementi, zbog kojih je Crikvenička rivijera omiljena destinacija zaljubljenicima u prirodu, već desetljećima nude kao na dlanu. Elements camping Selce karakterizira posebno lijepa konfiguracija terena koji se otklanja prema moru i jednoj od najljepših uvala crikveničke rivijere, uvali Slana. Ta specifična situacija i nagib otvaraju zadivljujuće poglede prema moru i otoku Krku, te istodobno omogućavaju jutarnjem izlasku sunca, kao i njegovu zalasku da kontinuirano obasjava čitav kamp. Onima koji više vole ljetni hlad bujna vegetacija mediteranskog bilja pruža prirodnu zaštitu od sunca.
Vrhunski komfor unutrašnjeg uređenja mobilnih kućica SALUMBRA savršeno nadopunjuju njihove posebno dizajnirane terase, koje vam pružaju maksimalnu privatnost dok uživate u čarobnom pogledu na zaljev i jedinstvenoj mikroklimi u kojoj se sastaju morski i planinski zrak, skriveni u sjeni drveća. Zrake sunca naći će put do vas i kroz škure SALUMBRA PREMIUM kućica, koje skrivaju dodatno iznenađenje za romantičare i hedoniste- odmor uz omiljenoj piće u privatnom jacuzziju.
Okružen bogatim zelenilom i predivnim pogledom na otok Krk, ove godine dobiva i jedinstveni kompleks bazena udaljenog svega nekoliko metara od mora, na kojem je radio arhitektonski studio Arhiv. Koristeći najnovije tehnologije, bazenske školjke osmišljene su poput pješčanih plaža na dvije kaskade. Omogućuju lagani ulazak i izlazak iz bazena. Gornji bazen, s velikim sunčalištem ima „beskonačni“ preljev, koji se u oku promatrača stapa s morem. Atrakcija je i „prozor“ u bazen koji će sigurno biti zanimljiv na Instagramu i ostalim društvenim mrežama.
Taj „beskonačni“ bazen cijelo vrijeme formira slap koji se slijeva u donji bazen, a iza vodopada je špilja. Bazenski preljevi su nevidljivi i skriveni, a cijeli bazenski sklop se spaja s okolišem i koristi ga kao scenografiju.
Najmlađima je namijenjen dječji bazen s tri vrste dubina za različite uzraste i s mnogobrojnim atrakcijama primjerenima uzrastu djece. Dječji bazen će se u idućim sezonama dograđivati i opremati novim sadržajima.
„Odlučili smo u korona krizi tražiti samo pozitivno. Pružila nam je priliku da istražimo nove modalitete rada, promišljanja o novim trendovima u turizmu i budućim proizvodima, te ponajviše novim potrebama naših sadašnjih i budućih gostiju, osnažila je našu suradnju s lokalnim zajednicama na lokacijama u kojima djelujemo. Rezultat toga je i ova investicija. Sigurni smo da će dojmovi naših ovogodišnjih gostiju to reflektirati te da će nas nastaviti podržavati svojim dolascima i dalje, a da će novi gosti, koji nas još nisu upoznali, htjeti ukazati nam njihovo povjerenje da im odmor učinimo nezaboravnim“, kaže direktorica marketinga i prodaje crikveničkog Jadrana d.d. Lucija Jukić.
Foto: PR